Satisfaction Skrivet 24 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 (redigerat) Bry er inte om vad jag skrev tidigare i denna tråd, för om jag tänker efter så tror jag den betedde sig på samma sett före jag fick RROD(Första gången). Jahapp, så det startade med frysningar igår, nu lyste det 3 röda. Jag har ingen garanti kvar, den var nästan slut första gången jag fick skicka in den. Priset ligger på... 700-800:-? Känns som att jag blivit lurad alltså. Nog kan man få RROD en första gång, men en andra gång? Borde man inte få en gratis reparation om man faktiskt redan fått den reparerad? Fast dem gör antagligen så lite som möjligt för att reparera konsollerna så jag kanske inte borde vara förvånad. Eller ska jag rent av skita i allting? Redigerat 25 Mars 2010 av Satisfaction Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 24 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 Hänger det sig bara när du spelar BC2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 24 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 Nej, som jag skrev så lät jag den stå utan skiva på Dashboard, och den hängde sig till slut då också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 24 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 Oh... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 24 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 Kontakta support, finns inte så mycket annat du kan göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DAWd Skrivet 26 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 eller kolla typ på chipper.se efter en reperation :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Eller släng ut din konsol ut genom fönstret och köp dig en ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Eller släng ut din konsol ut genom fönstret och köp dig en ps3a Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 29 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 Varför skulle man köpa en ny konsol när man kan få reparation för ett par hundra? SatisFaction: Förra gången, var det hos Microsoft du repararerade den? Där går väl inte garantin slut!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MightyTighty Skrivet 29 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 (redigerat) Hela konsolen är full i problem. Jag köpte ett 360 första dagen det kom ut i Sverige, fick RROD efter två och en halv vecka. Garantin var då givetvis kvar så de fixade den (skickade mig en ny, lol). Den fick RROD efter lite mer än en månad. Jag skippade att skicka dit den igen, så jag började spela PS2 och väntade tills PS3 kom ut. Har haft den sen dess, så jäkla nöjd med min 60gigare :D Så mitt tips är att köpa ett PS3. Kostar verkligen ingenting nu, mot vad den gjorde när jag köpte en. Ett riktigt kap! Redigerat 29 Mars 2010 av MightyTighty Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 29 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 Hela konsolen är full i problem. Jag köpte ett 360 första dagen det kom ut i Sverige, fick RROD efter två och en halv vecka. Garantin var då givetvis kvar så de fixade den (skickade mig en ny, lol). Den fick RROD efter lite mer än en månad. Jag skippade att skicka dit den igen, så jag började spela PS2 och väntade tills PS3 kom ut. Har haft den sen dess, så jäkla nöjd med min 60gigare :D Så mitt tips är att köpa ett PS3. Kostar verkligen ingenting nu, mot vad den gjorde när jag köpte en. Ett riktigt kap! Sen är det så att konsolen fick rrod lättare förut. :_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MightyTighty Skrivet 29 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 Hela konsolen är full i problem. Jag köpte ett 360 första dagen det kom ut i Sverige, fick RROD efter två och en halv vecka. Garantin var då givetvis kvar så de fixade den (skickade mig en ny, lol). Den fick RROD efter lite mer än en månad. Jag skippade att skicka dit den igen, så jag började spela PS2 och väntade tills PS3 kom ut. Har haft den sen dess, så jäkla nöjd med min 60gigare :D Så mitt tips är att köpa ett PS3. Kostar verkligen ingenting nu, mot vad den gjorde när jag köpte en. Ett riktigt kap! Sen är det så att konsolen fick rrod lättare förut. :_ Jag, vet :_Vad spelar det för roll? Skillnaden är typ 20% mot förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.