WASD Skrivet 25 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 Vad var det som var regelbrott nu då? För att jag svarar på en fråga? Alright.Nepp, inte enligt fuskas lustiga regler. Enligt dem får jag antagligen inte svara dig här heller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Theshawty Skrivet 25 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 Vad var det som var regelbrott nu då? För att jag svarar på en fråga? Alright.Nepp, inte enligt fuskas lustiga regler. Enligt dem får jag antagligen inte svara dig här heller. Så jag får inte prata om TPB, eller andra fildelningssajter? Skumt, ingen gör ju uppror för det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 25 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 ALLA SOM VET NÅGON MER SIDA SOM TANKAFETT ALLTSÅ MED BARA SWESUB OCH SWEDISH OSV PMA MIG PLZZ :'( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 25 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 ALLA SOM VET NÅGON MER SIDA SOM TANKAFETT ALLTSÅ MED BARA SWESUB OCH SWEDISH OSV PMA MIG PLZZ :'( Nej, finns ingen bra. Och sluta prata om piratkopiering på sidan, det är FÖRBJUDET! Sidan kommer säkerligen upp imorgon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 25 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 Seså, nu var det utrett också. Tråden saknar syfte och ända bara att kommer leda till mer §3.7-snack. Tråd låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg