Gäst DarkLight Skrivet 25 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 Har tänkt på detta ganska mycket faktiskt. Det har kommit en ny version av detta forum och tycker den är mycket mer snyggare än detta vi har nu. Fler funktioner och så, men jag vet inte vad Admin tänkt och jag vet inte hur forumet fungerar heller. Måste man betala mer pengar för en uppdatering, eller är det gratis? Jag har tjatat på detta väldigt mycket, jag gillar inte färgen på forumet. Vill ha lite mer "färgrikt" än bara en enda färg. Ser så dött ut. Såhär ser den nya versionen av Invision Power Board ut: Tycker den är rejält mycket snyggare än den som Fuska.se har! http://i40.tinypic.com/6dvfa8.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 25 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 Lite offtopic men... Skulle inte du dra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 25 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 Lite offtopic men... Skulle inte du dra? Nej, jag orkade inte. =) Kör on topic nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 25 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 (redigerat) Skulle inte störa mig om de lägger till den designen, men man ska f*n kunna ha den gamla (nuvarande). Vilka nya funktioner har det? Och varför ligger denna tråd i "Fuskamynt" forumet? Redigerat 25 Mars 2010 av 95alexander95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 25 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 tycker om fuskas simpla design med färgerna ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 25 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 Flyttar till fuska.se-forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 25 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 tycker om fuskas simpla design med färgerna ;) Det är en simpel blå och tråkig färg. Ser inget bra med färgerna eller designen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 25 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 ser för mycket ut som Freewebs desings ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 26 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 Det jag gillar med utseendet på fuska's template är ju att den bär speciell profil för vad fuska är. Sen fuskarna har det ju oftast varit så att färgerna skiftar mellan gå och vit samt lite himmelblått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 26 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 Det jag gillar med utseendet på fuska's template är ju att den bär speciell profil för vad fuska är. Sen fuskarna har det ju oftast varit så att färgerna skiftar mellan gå och vit samt lite himmelblått. Vad sägs om den nya versionen då? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 26 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 Jag ser inget fel alls på fuskas design, men tycker ändå att en uppdatering till IP. Board 3 skulle vara nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 26 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 Jag ser inget fel alls på fuskas design, men tycker ändå att en uppdatering till IP. Board 3 skulle vara nice. Precis! Vi hoppas på det bästa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.