Ghostbuster9 Skrivet 11 April 2010 Rapport Dela Skrivet 11 April 2010 (redigerat) Uppdaterar min PS3 samlig eftersom man inte ser den: Redigerat 11 April 2010 av Ghostbuster9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 11 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2010 vilket är roligast av dom? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 11 April 2010 Rapport Dela Skrivet 11 April 2010 (redigerat) Inte för att vara bitchig, men. ;) http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...07&hl=setup Redigerat 11 April 2010 av 95alexander95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 11 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2010 Den tråden ska man ju ladda upp bilder på sin TV, dator och spelkonsoler, här ska man ladda upp bilder på sina spel och spelkonsoler... även fast en sak är det samma så är det ju inte exakt lika dana trådar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 11 April 2010 Rapport Dela Skrivet 11 April 2010 Jo, jag har inga problem med det, ville bara upplysa :P http://i42.tinypic.com/2whnvqp.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 (redigerat) vilket är roligast av dom? :oHeavy Rain, Uncharted 2 och Modern Warfare 2! Jag håller på att packa upp mina gamecube spel, ska ta kort på de kommer att lägga upp de om nån timme eller imorgon! Hoppsan jag hittar inte flyttlådan gamecube spelen är i men hittade I.A.F ett gammalt PC spel: Redigerat 15 April 2010 av Ghostbuster9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 16 April 2010 Rapport Dela Skrivet 16 April 2010 vilket är roligast av dom? :oHeavy Rain, Uncharted 2 och Modern Warfare 2! Jag håller på att packa upp mina gamecube spel, ska ta kort på de kommer att lägga upp de om nån timme eller imorgon! Hoppsan jag hittar inte flyttlådan gamecube spelen är i men hittade I.A.F ett gammalt PC spel: Kanske hittar Gamecube spelen denna helg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 17 April 2010 Rapport Dela Skrivet 17 April 2010 Hittade just några av mina Gamecube spel lägger upp: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.