MilliamFh Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 (redigerat) Shadow Strikers är en seriös grupp som för det mesta handlar om Spel men annars om allt annat som finns att prata om. Inte mycket info för tillfället då gruppen nyss startat. Vi söker just nu efter nya medlemmar! glöm inte att gruppen handlar om spel så om du hatar spel så är det inte en jätte bra grupp för dig ;) Redigerat 28 Mars 2010 av milliamfh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 köp det för 20 istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 27 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 ja det kan man men man får 50 dagar istälet för 25 och något mer som jag glömt... varför har detta inlägg anmäls? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Vill bli med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 27 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 bra! Då har vi två aktiva medlemmar som skulle tänka sig vara med! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Fast jag har bara 36 FuskaMynt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Flyttar till Allmänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 27 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 tycker mer att det hör hemma på fusaks.e men okej ;) loopen@ gör inget :P bara bra att få lite medlemmar så länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessSky Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Jag skulle kunna joina men tyvärr inte vara så aktiv då jag har annat att tänka på. Jag måste jobba med min grupp WWW Gruppen efterså jag lagt 80 kronor på den och jag vill inte ha lagt det i onödan. Jag har 269 FuskaMynt men sparar till min grupp. Men jag kan såklart joina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 27 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 kan man vara med i två grupper samtidigt? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 kan man vara med i två grupper samtidigt? :oJa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 man kan vara med i hur många man vill samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.