Gäst DarkLight Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2010 En väldigt välgjord scen gillar den extremt mycket. Vill ha era kommentarer kring scenen. Vissa gillar den vissa inte, men jag älskar den. <3 Låten till videon är också passande, verkligen välgjord! http://www.youtube.com/watch?v=ALGtiUFThbk Fixade också ihop denna video! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2010 Det enda bra med den serien är att det finns en massa snygga brudar med. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2010 Det enda bra med den serien är att det finns en massa snygga brudar med. ;)^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2010 Serien är ju helt sexifierad, de har förstört en bra bokserie. >.< Läste böckerna för en 7-8 år sen, de är lätt 1000 gånger bättre än serien. De har ju ruinerat hela ploten också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2010 Jag hade kunnat ge den serien en chans om inte hela det här vampyrköret redan blivit brutalt uttjatat och överdrivet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2010 Jag hade kunnat ge den serien en chans om inte hela det här vampyrköret redan blivit brutalt uttjatat och överdrivet.Speciellt efter Twilight. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2010 Jag hade kunnat ge den serien en chans om inte hela det här vampyrköret redan blivit brutalt uttjatat och överdrivet.Speciellt efter Twilight. Ja, usch ja. Twilight slog rakt igenom botten och har ännu inte träffat ny mark. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2010 Hah, sen Twilight har ju vampyrer snarare handlat om bleka 20 åringar som vill ligga med allt och alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 Hah, sen Twilight har ju vampyrer snarare handlat om bleka 20 åringar som vill ligga med allt och alla.Sad but true : ( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 Nej, tacka vet jag Nosferatu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Det enda bra med den serien är att det finns en massa snygga brudar med. ;)Så sant :) Sen kan man se att videon fått 2,5 stjärnor, och jag skulle nog röstat detsamma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Det enda bra med den serien är att det finns en massa snygga brudar med. ;)Så sant :) Sen kan man se att videon fått 2,5 stjärnor, och jag skulle nog röstat detsamma. Ja, det kanske den har har fått. Då är det väl de som inte gillar serien som har röstat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.