Rammus Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 Raptomex: Har du spelat 1.6? Tycker själv spelkänslan är bättre på 1.6 och man får faktiskt kämpa för en kill, Självklart så kan man göra 1 shot men man får fortfarande kämpa för en kill. Hur är det med scouten? Är det inte 1 skott ungefär vid magen = Död? Så är det inte på 1.6. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 (redigerat) Raptomex: Har du spelat 1.6? Tycker själv spelkänslan är bättre på 1.6 och man får faktiskt kämpa för en kill, Självklart så kan man göra 1 shot men man får fortfarande kämpa för en kill. Hur är det med scouten? Är det inte 1 skott ungefär vid magen = Död? Så är det inte på 1.6. Klart som fan att jag har spelat 1.6, annars så skulle väl jag inte skriva att det är lättare på 1.6.. -.-'Tja, om du nu är så leet så borde du väl veta att scouten gör likadan damage på båda två. 2 skott krävs, om du nu inte gör en hs alt. träffar en som redan har lågt hp. Redigerat 30 Mars 2010 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Syftar på 100hp. Men jag är inte leet, Förlåt om du blev sur nu då. Men det var en fråga bara. Ok, Visste inte om det på CSS. Men tack för svaret Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 4 April 2010 Rapport Dela Skrivet 4 April 2010 Börjar inte tråden gå ur styr? OnT: Jag hade det förut, efter ett tag gick det bort. Men jag stör mig inte direkt på det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg