Raptomex Skrivet 23 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2010 Någon som vet om det funkar att köpa med Visa ung?Tror inte att det fungerar.Hursomhelst, ska köpa det idag. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sSciliO Skrivet 23 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2010 Tror det ska gå. Jag har redan köpt HoN. Nick: sSciliO Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 23 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2010 (redigerat) Någon som vet om det funkar att köpa med Visa ung?Nu vet jag inte riktigt hur Visa ung fungerar..Kollade runt lite på swedbank och hittade detta. Bankkort Visa Ung innehåller och ger tillgång till en rad praktiska funktioner, bland annat e-kort för säkrare köp på internet om du är över 18 år och har Internetbanken med dosa. Redigerat 23 Maj 2010 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paffi Skrivet 25 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2010 Var kan man köpa HoN har letat men inte hittat :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 25 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2010 Var kan man köpa HoN har letat men inte hittat :P Testat HoN's hemsida? Finns inte i butik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 27 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2010 Någon som vet om det funkar att köpa med Visa ung?Dunno, det fungerade med Visa Electron som jag har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Man måste registrera kortet som ett e-kort, annars fungerar ingen näthandel överhuvudtaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raeven Skrivet 11 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2011 Dags att vi drar igång tråden igen! När började ni andra spela HoN? Själv började jag i januari under closed beta förra året, och har inte tröttnat än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 11 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2011 Visste inte att det fanns en sån här tråd, började spela nu i höstas ungefär. Sjukt jävla kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 2 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2011 Köpte spelet nyss, håller på att ladda ner nu :) Spelade då det var i open-beta, ska bli skojigt att spela igen :):):):) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 4 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2011 Heter Zaff på HoN, ligger på en stadig 1620+ MMR. Åker ständigt fram och tillbaka eftersom jag spelar både TMM och solo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.