SNUFFINATOR Skrivet 3 April 2010 Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 Börjat fatta nu (: Men måste fråga, vad är det som är meningen med spelet? Man är rank/level 1 varje gång, inget mål? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 3 April 2010 Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 Börjat fatta nu (: Men måste fråga, vad är det som är meningen med spelet? Man är rank/level 1 varje gång, inget mål? Du går ju upp i lvl när du dödar creeps och and heroes, då du även får pengar så du kan köpa items så att din hero blir bättre. Vinner gör man när man har dödat motståndarens byggnad längst in i basen (world tree för legion eller shrine för Hellbourne) och påvägen äör det ju torn och barracker ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 3 April 2010 Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 Vet det, man ens hero nollställs ju varje match. Det är som om man spelar för första gången varje gång, om man inte räknar med statsen som finns sen då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 3 April 2010 Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 Jo du börjar ju om varje match från början såklart^^ Om du inte förstår vad man ska göra kan du ju testa tutorial som kom nu i den nya patchen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 3 April 2010 Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 Jag förstår vad man ska göra, undrade bara om det fanns något mål? Rankar man upp på något annat sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 3 April 2010 Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 (redigerat) utöver PSR, nej EDIT: jo det finns en till experince level rank också men den kollar jag aldrig på :) Redigerat 3 April 2010 av hejhejhej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kge Skrivet 3 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 lättast att spela med utan att förstöra för laget om man är ny? hmm, scout isf men den är så noobig och tråkig :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 4 April 2010 Rapport Dela Skrivet 4 April 2010 Finns det någon sett att lyckas hitta sin beta key på något sett? Slarvat bort min, och om jag nu skulle vilja göra ett till acc, behövs beta keyn. Vill ha ett EM account också! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 4 April 2010 Rapport Dela Skrivet 4 April 2010 Finns det någon sett att lyckas hitta sin beta key på något sett? Slarvat bort min, och om jag nu skulle vilja göra ett till acc, behövs beta keyn. Vill ha ett EM account också! :oDet är open beta. ;)Bara att göra ett acc, http://www.heroesofnewerth.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 4 April 2010 Rapport Dela Skrivet 4 April 2010 Ah okej, thanks. Vi borde samla ihop 10 st spelare på fuska så möts vi allihop! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 4 April 2010 Rapport Dela Skrivet 4 April 2010 Vi har redan typ 4 st som ska spela tror jag :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kge Skrivet 4 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2010 (redigerat) Du får även XP när du vinner matcher som någon sa. Dock bryr sig ingen om det så mycket. Blir bara lättare att se hur länge någon har spelat. jag är med på några games iaf Redigerat 4 April 2010 av kge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.