Nacke3000 Skrivet 29 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 Tjena! Vad tycker ni om påsk eventet på Runescape? Fick man en bra belöning? Diskutera vad ni tyckte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 29 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 Vad är belöningen? Om den är bra så loggar jag in och fixar det åt mig sen sticker jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 29 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 Jag är nästan klar och det här var nog det roligaste eventet hittills. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 29 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 Eventet var kul men belöningen var ännu snålare en manteln man fick Halloween 2009. Bara ett par små bruna öron som nästan inte syntes! Man kunde göra en emote med den på och frammkalla 2 ekorrar. SNÅLT OCH KASST! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 29 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 eventet 2006 fick man en ripper hood! den e snygg! och ja mycke arbete för två öron! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Psychotomten Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 så de är inte värt o göra den? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 så de är inte värt o göra den? :oJo, själva eventet är roligt att göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Kanske loggar in och gör det, verkar ju vara nått utöver det extra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 3 April 2010 Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 Rätt så roligt event. Men onödig pryl man får :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DaisyDuck Skrivet 3 April 2010 Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 Handlingen av eventet? Ska se om det är värt att logga in för att göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 4 April 2010 Rapport Dela Skrivet 4 April 2010 Man ska typ hjälpa till i fabriken som gör påskäggen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 4 April 2010 Rapport Dela Skrivet 4 April 2010 Man ska typ hjälpa till i fabriken som gör påskäggen.Låter ganska likt den förra <.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg