valtteri Skrivet 4 April 2010 Rapport Dela Skrivet 4 April 2010 den e inte så svår men det jobbiga e när man ska ta hand om fabriken, skit jobbigt och det finns inga bra guides till det. om ni vill så kan ni adda mig på runescape: elf x163, bytte namn till elfyou chop. och det värt att gjöra det e roligt och du får aldrig en annan chans till öronen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 5 April 2010 Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 Det var riktigt bra i år! Märkte att dom uppdaterat menyn (Inte spelat på ett tag). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 5 April 2010 Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 den e inte så svår men det jobbiga e när man ska ta hand om fabriken, skit jobbigt och det finns inga bra guides till det. om ni vill så kan ni adda mig på runescape: elf x163, bytte namn till elfyou chop. och det värt att gjöra det e roligt och du får aldrig en annan chans till öronen. Det bästa med eventet var att alla hade sådana problem "how to indigo" XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klayett Skrivet 6 April 2010 Rapport Dela Skrivet 6 April 2010 Det som jag tyckte var tråkigast med Eventet var när man skulle sköta om fabriken eller vad man ska säga, Jag höll nästan på med det i en halvtimme! Men JaGEx kanske håller på med att man får alla Event saker igen eller nåt sånt, För Bunny Ears har man ju redan fått på RSC eller 317. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cheat999 Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 Eventet var kul men belöningen var ännu snålare en manteln man fick Halloween 2009. Bara ett par små bruna öron som nästan inte syntes! Man kunde göra en emote med den på och frammkalla 2 ekorrar. SNÅLT OCH KASST! men hur får man eventen då :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 SÄMST på länge Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Alol Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 Världen sämsta belöning någonsin! Och uppdragen var skit! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 12 April 2010 Rapport Dela Skrivet 12 April 2010 Dom hade väl ändå kunna bjudit på en liten Emote? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 13 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2010 Dom tyckte vell att emoten med örona på räckte. Kasst! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg