Hoppa till innehåll

Påsk Event.

Rekommendera inlägg

den e inte så svår men det jobbiga e när man ska ta hand om fabriken, skit jobbigt och det finns inga bra guides till det.

om ni vill så kan ni adda mig på runescape: elf x163, bytte namn till elfyou chop.

och det värt att gjöra det e roligt och du får aldrig en annan chans till öronen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

den e inte så svår men det jobbiga e när man ska ta hand om fabriken, skit jobbigt och det finns inga bra guides till det.

om ni vill så kan ni adda mig på runescape: elf x163, bytte namn till elfyou chop.

och det värt att gjöra det e roligt och du får aldrig en annan chans till öronen.

Det bästa med eventet var att alla hade sådana problem "how to indigo" XD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det som jag tyckte var tråkigast med Eventet var när man skulle sköta om fabriken eller vad man ska säga, Jag höll nästan på med det i en halvtimme! Men JaGEx kanske håller på med att man får alla Event saker igen eller nåt sånt, För Bunny Ears har man ju redan fått på RSC eller 317.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eventet var kul men belöningen var ännu snålare en manteln man fick Halloween 2009.

Bara ett par små bruna öron som nästan inte syntes! Man kunde göra en emote med den på och frammkalla 2 ekorrar.

SNÅLT OCH KASST!

men hur får man eventen då :huh:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...