MilliamFh Skrivet 29 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 tjenare jag har spelat The mana world nu en stund. där du går runt och dödar monster och sådant ett vanligt RPG spel med en grafik lite bättre än pokemon. ÄR det någon som är smart nog att kunna göra eller hjälpa mig hur man gör en bott till detta spel. Botten ska bara behöva döda ett monster och plocka upp det han tappat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 tjenare jag har spelat The mana world nu en stund. där du går runt och dödar monster och sådant ett vanligt RPG spel med en grafik lite bättre än pokemon. ÄR det någon som är smart nog att kunna göra eller hjälpa mig hur man gör en bott till detta spel. Botten ska bara behöva döda ett monster och plocka upp det han tappat Vad är en "bott"? Du menar väl en "bot"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 31 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 ja! en bot då! har alltid skrivit bott så mina fingrar trycker atomatiskt 2 s ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 http://www.elitepvpers.de/forum/other-game...mana-world.html Det var det enda jag kunde hitta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.