CRAAZY Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 (redigerat) Tjena! Jag undrar varför de har kommit reklam till Internet Explorer...? Jag vet inte om de är fel på Explorer för när t.ex. är inne på fuska eller Facebook så kommer det ca 4-5 cm tjock reklam grej högst upp. Ja vill inte byta webbläsare , men hur ska jag göra???? :blink: Redigerat 30 Mars 2010 av FCB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 Det är en toolbar som du fått med av att installera ett program som man ofta får om man bara trycker på Nästa hela installationen utan att kolla vad som är ikryssat. Högerklicka högst upp och kryssa ur toolbaren. Hämta firefox annars, mycket bättre. http://www.mozilla-europe.org/sv/firefox/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CRAAZY Skrivet 30 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 Jag har bara toolbars som jag själv valt att installera, och har haft dom i några månader, men reklamen kom typ för några dagar sen.. och ja har Firefox men ycker inte den e så "skön" xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 Är reklamen än toolbar? Finns den på alla sidor? Om du svarar "nej" samt "ja" bör du virussöka datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZXC Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 Jag har bara toolbars som jag själv valt att installera, och har haft dom i några månader, men reklamen kom typ för några dagar sen.. och ja har Firefox men ycker inte den e så "skön" xD Prova Google Chrome den e "skön" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 Jag har bara toolbars som jag själv valt att installera, och har haft dom i några månader, men reklamen kom typ för några dagar sen.. och ja har Firefox men ycker inte den e så "skön" xD Prova Google Chrome den e "skön" Indeed, Google Chrome äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 Jag har bara toolbars som jag själv valt att installera, och har haft dom i några månader, men reklamen kom typ för några dagar sen.. och ja har Firefox men ycker inte den e så "skön" xD Prova Google Chrome den e "skön" Indeed, Google Chrome äger. Nej, Mozilla e bättre (Firefox) :iluvff: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 Jag har bara toolbars som jag själv valt att installera, och har haft dom i några månader, men reklamen kom typ för några dagar sen.. och ja har Firefox men ycker inte den e så "skön" xD Prova Google Chrome den e "skön" Indeed, Google Chrome äger. Nej, Mozilla e bättre (Firefox) :iluvff: agreed Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CRAAZY Skrivet 30 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 (redigerat) Är reklamen än toolbar? Finns den på alla sidor? Om du svarar "nej" samt "ja" bör du virussöka datorn. Nej och vet inte, den kommer ibland, men sen försvinner den och kommer tillbaka lite då och då... Men jag har Trend Micro nånting men den har inte "sagt" nåt <_< Men jag sa att jag inte vill byta webbläsare, jag har både Mozilla, Google chrome och Safari... Men jag vill att Internet Explorer ska funka -.-' Redigerat 30 Mars 2010 av FCB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 Installera om Internet Explorer då? -__-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 Är reklamen än toolbar? Finns den på alla sidor? Om du svarar "nej" samt "ja" bör du virussöka datorn. Nej och vet inte, den kommer ibland, men sen försvinner den och kommer tillbaka lite då och då... Men jag har Trend Micro nånting men den har inte "sagt" nåt <_< Men jag sa att jag inte vill byta webbläsare, jag har både Mozilla, Google chrome och Safari... Men jag vill att Internet Explorer ska funka -.-' Förlåt om jag är petig ... Men man säger bara "Båda" Om det är 2 st... Säger samma sak som WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CRAAZY Skrivet 30 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 Installera om Internet Explorer då? -__-' Hur? Vill inte att nåt ska förstöras eller om man säger så :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.