Hoppa till innehåll

Internet Explorer


CRAAZY
 Dela

Rekommendera inlägg

Tjena!

Jag undrar varför de har kommit reklam till Internet Explorer...?

Jag vet inte om de är fel på Explorer för när t.ex. är inne på fuska eller Facebook så kommer det ca 4-5 cm tjock reklam grej högst upp.

 

Ja vill inte byta webbläsare , men hur ska jag göra???? :blink:

Redigerat av FCB
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har bara toolbars som jag själv valt att installera, och har haft dom i några månader, men reklamen kom typ för några dagar sen.. och ja har Firefox men ycker inte den e så "skön" xD

Prova Google Chrome den e "skön"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Cakeguy

Jag har bara toolbars som jag själv valt att installera, och har haft dom i några månader, men reklamen kom typ för några dagar sen.. och ja har Firefox men ycker inte den e så "skön" xD

Prova Google Chrome den e "skön"

 

Indeed, Google Chrome äger.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har bara toolbars som jag själv valt att installera, och har haft dom i några månader, men reklamen kom typ för några dagar sen.. och ja har Firefox men ycker inte den e så "skön" xD

 

Prova Google Chrome den e "skön"

 

Indeed, Google Chrome äger.

 

Nej, Mozilla e bättre (Firefox)

:iluvff:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har bara toolbars som jag själv valt att installera, och har haft dom i några månader, men reklamen kom typ för några dagar sen.. och ja har Firefox men ycker inte den e så "skön" xD

 

Prova Google Chrome den e "skön"

 

Indeed, Google Chrome äger.

 

Nej, Mozilla e bättre (Firefox)

:iluvff:

 

agreed
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Är reklamen än toolbar?

Finns den på alla sidor?

Om du svarar "nej" samt "ja" bör du virussöka datorn.

Nej och vet inte, den kommer ibland, men sen försvinner den och kommer tillbaka lite då och då... Men jag har Trend Micro nånting men den har inte "sagt" nåt <_<

 

 

Men jag sa att jag inte vill byta webbläsare, jag har både Mozilla, Google chrome och Safari... Men jag vill att Internet Explorer ska funka -.-'

Redigerat av FCB
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är reklamen än toolbar?

Finns den på alla sidor?

Om du svarar "nej" samt "ja" bör du virussöka datorn.

Nej och vet inte, den kommer ibland, men sen försvinner den och kommer tillbaka lite då och då... Men jag har Trend Micro nånting men den har inte "sagt" nåt <_<

 

 

Men jag sa att jag inte vill byta webbläsare, jag har både Mozilla, Google chrome och Safari... Men jag vill att Internet Explorer ska funka -.-'

 

Förlåt om jag är petig ... Men man säger bara "Båda" Om det är 2 st...

 

Säger samma sak som WASD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...