Friday Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 http://www.highsnobiety.com/uploads/pics/jim-rickey-sneakers-spring-summer-2008-5.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Theshawty Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 Skor Ser väl någorlunda ut som mina jag har just nu. Wtf? Aa håller med. Wtf? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 Just nu ett par svarta kängor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Theshawty Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 Just nu ett par svarta lättare kängor. Funderar på att skaffa vanliga skor snart... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 Skor Ser väl någorlunda ut som mina jag har just nu. Wtf? Aa håller med. Wtf? Vad? Bitchar ni om mina skor? Ni är ju störda! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Theshawty Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 Skor Ser väl någorlunda ut som mina jag har just nu. Wtf? Aa håller med. Wtf? Vad? Bitchar ni om mina skor? Ni är ju störda! En kille på 18 år som klär sig i kvinnoskor. Skumt, mycket skumt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 Svarta mjuka kardborrskor, typ basic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 Skor Ser väl någorlunda ut som mina jag har just nu. Wtf? Aa håller med. Wtf? Vad? Bitchar ni om mina skor? Ni är ju störda! En kille på 18 år som klär sig i kvinnoskor. Skumt, mycket skumt. Finns ju dom som diggar Gothic Stilen ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Theshawty Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 Finns ju dom som diggar Gothic Stilen ... Och vad har det med hög-klackat att göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg