Nissebils Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 fins det nån säker sånhär rs guld köpar sida där du kan köpa saker för riktiga pengar och sånt, som http://rsorder.com/? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 fins det nån säker sånhär rs guld köpar sida där du kan köpa saker för riktiga pengar och sånt, som http://rsorder.com/?Nej det finns absolut inte!Allt sånt där du hittar är en stor scam! Jag skulle hålla mig borta från såna sidor om jag var du.. De vill åt ditt Lösen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 Det finns sidor som faktist inte är scam. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 Det finns sidor som faktist inte är scam.Titta! Quatix har blivit lurad av layouten... Nu frågar vi Quatix : Har du bevis? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 (redigerat) Nej. Har du bevis på att ingen av gold sidorna funkar? Skulle jag villa slösa pengar på pixels skulle jag gjort det redan. Redigerat 30 Mars 2010 av Quatix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 Nej. Har du bevis på att ingen av gold sidorna funkar? Skulle jag villa slösa pengar på pixels skulle jag gjort det redan. Ja, Är ganska säker på att jag har sett många som blivit scammade..Jag och dom och Jagex kan intyga att det är rätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 du måste vara redo för att köpa guld, måste alltså ha "junk" som är värda X-miljoner och sedan trade över med din chinese gold farmer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 är inte det... förbjudet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 är inte det... förbjudet?Det är förbjudet, men det finns ingen äkta sida... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Bevis? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 3 April 2010 Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 Funkar inte gold4rs.com? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 (redigerat) Okej den/de som har sagt att det inte finns några "Äkta" guld säljar sidor, har tydligen ingen aning om vad han pratar om. Några som jag känner orkade inte farma, så dom var dumma nog att ge ut lösen till dessa gold farmers/sellers OCH betala dom typ 12 dollar... Det roliga var att när dom kom hem samma dag från skolan (Dom köpte det på morgonen), då hade dom 3m extra... Så nog fungerar dom fast det är ju inget att rekomendera... :o Redigerat 7 April 2010 av Numbers Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg