Fjeddo Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 Tjena! Jag ska köpa en ny mp3/mp4, helst en Apple iPod. Kan någon tipsa om någon bra som kostar MAX 1000kr? Förut funderade jag på en iPod Shuffle, men eftersom att man inte kan ha andra hörlurar på den så vill jag inte ha en sådan. Jag är väldigt tacksam för snabba svar då jag ska köpa den senast i morgon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 Du får inte en ny ipod för under tusenlappen i en affär, om det inte är en shuffle, kanske vissa internet butiker säljer men då får du ju vänta några mer dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 30 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 Du får inte en ny ipod för under tusenlappen i en affär, om det inte är en shuffle, kanske vissa internet butiker säljer men då får du ju vänta några mer dagar.Den kan vara begangnad också om den finns i närheten av Luleå, Norrbotten!Sen så måste det inte vara en iPod heller, det skrev jag i mitt första inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 (redigerat) Du får inte en ny ipod för under tusenlappen i en affär, om det inte är en shuffle, kanske vissa internet butiker säljer men då får du ju vänta några mer dagar.Den kan vara begangnad också om den finns i närheten av Luleå, Norrbotten!Sen så måste det inte vara en iPod heller, det skrev jag i mitt första inlägg. Titta på blocket, där köpte jag min Touch för 1300 Redigerat 30 Mars 2010 av Draghon Onödig BBkod//Draghon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 (redigerat) Tjena! Jag ska köpa en ny mp3/mp4, helst en Apple iPod. Kan någon tipsa om någon bra som kostar MAX 1000kr? Förut funderade jag på en iPod Shuffle, men eftersom att man inte kan ha andra hörlurar på den så vill jag inte ha en sådan. Jag är väldigt tacksam för snabba svar då jag ska köpa den senast i morgon! Jag har en 30 gig iPod som ligger och dammar, 500 och den är din. ;) Har säkert massa musik kvar på den från de gamla tiderna. :D http://farm1.static.flickr.com/159/398551006_39e8143e0a_o.jpg En sån där feting. Kan skickas om du är intresserad. Redigerat 30 Mars 2010 av fimpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 Jag hade slagit till, lol. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 30 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 Nja, jag måste ju ha den tills i morgon, så jag vet inte. Jag vill inte heller ha en sådan stor. Jag funderar på en iPod Nano 8GB. Är de bra? För ca 1300, är det värt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 Tjena! Jag ska köpa en ny mp3/mp4, helst en Apple iPod. Kan någon tipsa om någon bra som kostar MAX 1000kr? Förut funderade jag på en iPod Shuffle, men eftersom att man inte kan ha andra hörlurar på den så vill jag inte ha en sådan. Jag är väldigt tacksam för snabba svar då jag ska köpa den senast i morgon! ?Jag kör Koss Headset i min shuffle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 30 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 Tjena! Jag ska köpa en ny mp3/mp4, helst en Apple iPod. Kan någon tipsa om någon bra som kostar MAX 1000kr? Förut funderade jag på en iPod Shuffle, men eftersom att man inte kan ha andra hörlurar på den så vill jag inte ha en sådan. Jag är väldigt tacksam för snabba svar då jag ska köpa den senast i morgon! ?Jag kör Koss Headset i min shuffle. Jo, det kanske fungerar, men eftersom att man byter låt på sladden till lurarna så måste man väl ha dem för att kunna byta låt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 http://www.mstore.se/m4n?cat1id=263&fa...p;prodid=249338 Där har du Ipod 8 GB för 990 kronor, inte så känd affär dock. Men har fått bra betyg utav 5 omdömen i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 30 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 http://www.mstore.se/m4n?cat1id=263&fa...p;prodid=249338 Där har du Ipod 8 GB för 990 kronor, inte så känd affär dock. Men har fått bra betyg utav 5 omdömen i alla fall. Jag vill inte ha 4G, jag vill ha en 5G. Jag ska nog köpa en sådan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 Vad är det egentligen för skillnad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.