Touchmagic Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 tja, varje gång jag försöker joina ett game, så får jag upp felmeddelandet "unable to join game session" eller "communication with the XBOX LIVE server has been interrupted" och det är inte bara jag som får det, mina kompisar får också det. vafan? innan gick det inte ens att uppdatera, varje gång man skulle uppdatera så blev man disconnectad från XBL... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MW2 Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 Dem läggerin nya mappacket testa om 1 timme. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 Dem läggerin nya mappacket testa om 1 timme.Tråden heter MW2 Och du heter MW2 ... Episkt...Ja dom lägger in stimulus map pack som innehåller 5 kartor :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 30 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 äntligen funkar det. tråden kan låsas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 äntligen funkar det. tråden kan låsasTråden behöver inte låsas...Det är ju onödigt bara.. tänk om nån annan har samma problem? Då är det ju bara o söka på denna :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg