WASD Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 Kolla hans användare för mer liknande filmer :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 Tycker att allt han säger låter extremt tråkigt och ointressant. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 Aja, slösade just 3 min av mitt liv på nå skit <_< Nu ska jag gå och vara produktiv i 3 min! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 (redigerat) ^tråkiga Dom sprider ett meddelande >:/ Redigerat 30 Mars 2010 av Hivee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 (redigerat) ^tråkiga Dom sprider ett meddelande >:/ Nää sanning? Oj, jag trodde att det var typ humor eller något. /snap... Redigerat 30 Mars 2010 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 31 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 De sprider kärlek på ett komiskt sätt. Tänk om din busstur till skolan skulle vara sådär en gång istället för att alla sitter tysta och inte vågar kolla på varandra. Om ni vill ha mer action så kan ni kolla hans andra filmer som denna där de springer runt med mikrofonen på stan och kollar hur alla reagerar, bland annat poliser som kommer och hälsar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Det värmer att det finns sådana människor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 De sprider kärlek på ett komiskt sätt. Tänk om din busstur till skolan skulle vara sådär en gång istället för att alla sitter tysta och inte vågar kolla på varandra.Vi har alltid hejjarklack i bussen till skolan, asnice ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 De sprider kärlek på ett komiskt sätt. Tänk om din busstur till skolan skulle vara sådär en gång istället för att alla sitter tysta och inte vågar kolla på varandra.Vi har alltid hejjarklack i bussen till skolan, asnice ju! Vi med... Små 6 åringar som springer runt i bussen och skriker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 De sprider kärlek på ett komiskt sätt. Tänk om din busstur till skolan skulle vara sådär en gång istället för att alla sitter tysta och inte vågar kolla på varandra.Vi har alltid hejjarklack i bussen till skolan, asnice ju! Vi har fjortisar. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Jag önskar att något sådant kunde hände på min långtråkiga tågtripp till ännu en gråaktig arbetsdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Vackert, hoppas love police sprider sig! =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.