KalphiteQ Skrivet 3 April 2010 Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 Ja. Just nu sitter jag på en laptop som är skit för Gaming. Och efter som jag inte är bra på datorer, vänder jag mig åt er. Datorn ska helst klara de flesta spel. Och den ska helst inte ha operativsystemet Vista. Har en budget på rund 6K. Du ska ha Windows 7 ffsBara att ladda ner från "The pirate bay" Poliserna har slutat söka efter folk endå så. Jag laddar ner hela tiden, har aldrig åkt fast Och du ska ha en dator med grafikkortet ATI amd Radeon HD 4670 (minimalt) annars så tar du världens bästa grafik kort XP ATI amd radeon HD 5870 Nätagregat, 650 W Processor: AMD Athlon Hårddisk, 500 GB (eller högre) Du måste ha kvar åtminstonde 20 GB på disken för att alla spelen ska fungera super bra Och sen får du leta lite själv :P Dom där grejerna vet jag att jag har iallafall, och fy fan så det går bra!!! Men seriöst, rekommenderar du TS både gamla grafikkort och processorer? Istället för att köpa nya saker? :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X3R13X1Z Skrivet 9 April 2010 Rapport Dela Skrivet 9 April 2010 Ja. Just nu sitter jag på en laptop som är skit för Gaming. Och efter som jag inte är bra på datorer, vänder jag mig åt er. Datorn ska helst klara de flesta spel. Och den ska helst inte ha operativsystemet Vista. Har en budget på rund 6K. Du ska ha Windows 7 ffs Bara att ladda ner från "The pirate bay" Poliserna har slutat söka efter folk endå så. Jag laddar ner hela tiden, har aldrig åkt fast Och du ska ha en dator med grafikkortet ATI amd Radeon HD 4670 (minimalt) annars så tar du världens bästa grafik kort XP ATI amd radeon HD 5870 Nätagregat, 650 W Processor: AMD Athlon Hårddisk, 500 GB (eller högre) Du måste ha kvar åtminstonde 20 GB på disken för att alla spelen ska fungera super bra Och sen får du leta lite själv :P Dom där grejerna vet jag att jag har iallafall, och fy fan så det går bra!!! Är du rolig eller?Dem söker fortfarande. Söker och söker, det är väl isåfall Microsoft själv som söker? Inte Polisen? Laddat ner W7 ett antal gånger och här är jag utan att ha fått betala en endå böter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 9 April 2010 Rapport Dela Skrivet 9 April 2010 KQ: Han har antagligen 0 koll på datorer och tror endast att de specsen är bra eftersom han har likadana när han i själva verket sitter och lirar alla spel på low-medium med 20 FPS :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 KQ: Han har antagligen 0 koll på datorer och tror endast att de specsen är bra eftersom han har likadana när han i själva verket sitter och lirar alla spel på low-medium med 20 FPS :D Precis. "Det är enklare att tolerera idioter om man ser dem som ovanligt begåvade apor." För att hålla mig lite OnT så frågar jag bara TS hur det blev med nya burken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 17 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2010 (redigerat) Undrar om du kan fixa paketet igen, då jag inte kan se det. (Kan inte komma in på länken och se det.) Redigerat 17 April 2010 av WiipoD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.