Gäst 40200 Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 Ansökt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 2 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 Synd att man måste vara minst 12 för att vara med, skulle joina annars. Om du känner att du är mogen nog så får du gärna gå med :) "Om man känner att man är mogen" Varför har du då satt en åldersgräns..? duh Okej! Vi gör på ditt sätt.. Tar bort den och ser hur det går.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 Ansökt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 1. High School Musical/Hannah Montana räknas inte!Räknas till vad?och Varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 2 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 1. High School Musical/Hannah Montana räknas inte!Räknas till vad?och Varför inte? Anser att det tillhör tvprogram och film... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 1. High School Musical/Hannah Montana räknas inte! Räknas till vad? och Varför inte? Anser att det tillhör tvprogram och film... Även Hannah Montana? Miley Cyrus är ju en storslagen artist! Fråga bara TD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 3 April 2010 Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 Det är knappast riktigt musik iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FusionPower Skrivet 3 April 2010 Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 En musikgrupp? Ja. Varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 3 April 2010 Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 Ansökt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 3 April 2010 Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 Hej! Jag har nyss startat upp en grupp under namnet "MusikGruppen". Ja, för att hålla den uppe behöver vi några som älskar musik! Den är fri att gå med i men ansökning behövs. Innan du går med. 1. High School Musical/Hannah Montana räknas inte! 2. Var aktiv. 3. Du får inte vara bråkig eller störande/spamma... Frågor går till MetalKungen och kommande SuperModeratorer! Ha d!//Kevin KOLLA FORUM! VIKTIGT! : http://www.fuska.se/forum/MusikGruppen-f637.html Doneringar är också ganska viktigt för att gruppen ska kunna vara kvar... Donera hur mycket ni vill bara vi får så vi har råd :) Jag vill joina, men länken du gav är död. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 3 April 2010 Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 Om man gillar artister/ en artist och inte ett band då? Det är ok att ansöka ändå va? Jag är sjukt musik intresserad, jag kan mycket om gitarrer och basar t.e.x. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 3 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 Om man gillar artister/ en artist och inte ett band då? Det är ok att ansöka ändå va? Jag är sjukt musik intresserad, jag kan mycket om gitarrer och basar t.e.x. Band/Artist = Samma sak :) Hej! Jag har nyss startat upp en grupp under namnet "MusikGruppen". Ja, för att hålla den uppe behöver vi några som älskar musik! Den är fri att gå med i men ansökning behövs. Innan du går med. 1. High School Musical/Hannah Montana räknas inte! 2. Var aktiv. 3. Du får inte vara bråkig eller störande/spamma... Frågor går till MetalKungen och kommande SuperModeratorer! Ha d!//Kevin KOLLA FORUM! VIKTIGT! : http://www.fuska.se/forum/MusikGruppen-f637.html Doneringar är också ganska viktigt för att gruppen ska kunna vara kvar... Donera hur mycket ni vill bara vi får så vi har råd :) Jag vill joina, men länken du gav är död. Du kan bara gå in på den om du är medlem ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.