Gäst 40200 Skrivet 3 April 2010 Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 Kommer min dator kunna klara MW2? (speccs finns högre upp) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 3 April 2010 Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 Kommer min dator kunna klara MW2? (speccs finns högre upp) Det beror på upplösningen men det kommer förmodligen gå, inte på högsta inställningarna men lite lägre, då med inte så jättehög fps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 3 April 2010 Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 (redigerat) Kommer min dator kunna klara MW2? (speccs finns högre upp) Det beror på upplösningen men det kommer förmodligen gå, inte på högsta inställningarna men lite lägre, då med inte så jättehög fps. Ok, kommer nog köpa MW2.Hittade BC2 billigare än MW2, kommer min dator palla BC2? Redigerat 3 April 2010 av 40200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 3 April 2010 Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 Jag köpte cod4 till ps3 först, sen ville min kompis att jag skulle skaffa det till dator. Då gjorde jag det. Sen så är min kusins kille grymt bra på cod (ni ska bara se så bra han är) så vi skaffa det till 360 som han har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 3 April 2010 Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 Nej, BC2 är jävligt mycket mer krävande än vad MW2 är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 3 April 2010 Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 Kommer min dator kunna klara MW2? (speccs finns högre upp) Det beror på upplösningen men det kommer förmodligen gå, inte på högsta inställningarna men lite lägre, då med inte så jättehög fps. Ok, kommer nog köpa MW2.Hittade BC2 billigare än MW2, kommer min dator palla BC2? Haha nej det kommer den inte göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 3 April 2010 Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 Inte en chans att den pallar BC2. Kör på MW2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 4 April 2010 Rapport Dela Skrivet 4 April 2010 (redigerat) Inte en chans att den pallar BC2. Kör på MW2. Ok, köper nog MW2.Btw, nån som vet ett bra sätt att få sin morsa att köpa MW2 åt en?(Då det är 18+ på det) Redigerat 4 April 2010 av 40200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 4 April 2010 Rapport Dela Skrivet 4 April 2010 Inte en chans att den pallar BC2. Kör på MW2. Ok, köper nog MW2.Btw, nån som vet ett bra sätt att få sin morsa att köpa MW2 åt en?(Då det är 18+ på det) Gör det själv? Har aldrig varit något problem då jag va liten knatte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 4 April 2010 Rapport Dela Skrivet 4 April 2010 Inte en chans att den pallar BC2. Kör på MW2. Ok, köper nog MW2. Btw, nån som vet ett bra sätt att få sin morsa att köpa MW2 åt en?(Då det är 18+ på det) Gör det själv? Har aldrig varit något problem då jag va liten knatte. Hon kommer liksom inte beställa det åt mig över internet fast jag betalar henne sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 4 April 2010 Rapport Dela Skrivet 4 April 2010 köp det i butik, där bryr dom sig inte. dom får ju pengar för varan så wtf? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 4 April 2010 Rapport Dela Skrivet 4 April 2010 köp det i butik, där bryr dom sig inte. dom får ju pengar för varan så wtf? :)Orkar inte åka till Uppsala för att köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.