ZeRoZ Skrivet 3 April 2010 Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 Hej jag undrar en grej jag såg på uppner.se och var intresserad av KTM X-bow brons paket då undrar jag är det jag som får köra den eller är det instruktören som kör? Jag är 13 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 3 April 2010 Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 Hej jag undrar en grej jag såg på uppner.se och var intresserad av KTM X-bow brons paket då undrar jag är det jag som får köra den eller är det instruktören som kör? Jag är 13 år. Minimiålder är 10 år. Barn under 18 år behöver skriftligt medgivande från målsman. Inget körkort behövs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 3 April 2010 Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 Vad är det för nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 3 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 Jag vet att det står det men får man köra bilen då eller sitter man brevid instruktören har svårt att tro att man får köra själv eftersom bilen kostar som ny 1,1 miljon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 3 April 2010 Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 Kan u förklara lite mer vad du pratar om, efter som jag inte kan något om bilar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 3 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 Jag pratar om en upplevelse att åka en bil som går i 0-100 på 3,9 sekunder och jag undrar om jag får köra det. http://www.uppner.se/eshop/KTM-X-Bow/article36.aspx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 3 April 2010 Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 Vädret: Denna aktivitet är väderkänslig. Om det regnar, åskar eller är stor risk för dåligt vägunderlag kör vi dig vid ett annat tillfälle. Antar att du får sitta bredvid föraren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DaisyDuck Skrivet 3 April 2010 Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 Wtf? Så man ska betala 600kr för att få sitta på medan någon annan kör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 3 April 2010 Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 Som jag förstår det, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 4 April 2010 Rapport Dela Skrivet 4 April 2010 Jag vet att det står det men får man köra bilen då eller sitter man brevid instruktören har svårt att tro att man får köra själv eftersom bilen kostar som ny 1,1 miljon. Det säger ju sig självt. Skulle de låta en 13-åring köra en 1.1-miljoners bil helt själv? Självklart är instruktören med. Wtf? Så man ska betala 600kr för att få sitta på medan någon annan kör? What? Sitta på? Man får sitta med när han kör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonaldDuckk Skrivet 4 April 2010 Rapport Dela Skrivet 4 April 2010 .. Tyvärr så skriver jag finlandssvenska. Det finns skillnader, de flesta märker dom ej. Men du verkar göra det. =) Men, nej. Du får inte köra .. vad man nu ska kalla det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
najzzz Skrivet 4 April 2010 Rapport Dela Skrivet 4 April 2010 det står ju "Då aktiviteten äger rum på Barkarby flygfält finns inga hastighetsbegränsningar från Vägverket att ta hänsyn till. Att åka med i denna bil liknar ingenting annat, detta är en klass för sig och något att minnas länge!" . Du kan ju alltid ringa in och fråga om du vill veta till 100% ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.