Hoppa till innehåll

X-bow


ZeRoZ

Rekommendera inlägg

Gäst BillieJean

Hej jag undrar en grej jag såg på uppner.se och var intresserad av KTM X-bow brons paket då undrar jag är det jag som får köra den eller är det instruktören som kör?

 

Jag är 13 år.

 

 

Minimiålder är 10 år. Barn under 18 år behöver skriftligt medgivande från målsman. Inget körkort behövs.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst BillieJean

Jag vet att det står det men får man köra bilen då eller sitter man brevid instruktören har svårt att tro att man får köra själv eftersom bilen kostar som ny 1,1 miljon.

 

Det säger ju sig självt. Skulle de låta en 13-åring köra en 1.1-miljoners bil helt själv? Självklart är instruktören med.

 

Wtf? Så man ska betala 600kr för att få sitta på medan någon annan kör?

What? Sitta på? Man får sitta med när han kör.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonaldDuckk

..

Tyvärr så skriver jag finlandssvenska. Det finns skillnader, de flesta märker dom ej. Men du verkar göra det. =)

 

Men, nej. Du får inte köra .. vad man nu ska kalla det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det står ju "Då aktiviteten äger rum på Barkarby flygfält finns inga hastighetsbegränsningar från Vägverket att ta hänsyn till. Att åka med i denna bil liknar ingenting annat, detta är en klass för sig och något att minnas länge!" . Du kan ju alltid ringa in och fråga om du vill veta till 100% ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...