Poesi Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Att göra dina skoluppgifter så att du inte lär dig ett piss är knappast "hjälp". Vi kan inte sitta bredvid och säga de rätta svaren på nationella proven vettu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mert50 Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Har jag bett om Nationella provens svar ens? Du vet inte ens vad du snackar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Har jag bett om Nationella provens svar ens?Läsförståelse failed Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Har jag bett om Nationella provens svar ens? Du vet inte ens vad du snackar om.Jag vet precis vad jag talar om, det är snarare du som saknar koll här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gugg0 Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Turkiet ser ut som det gör eftersom landmassan blev så av sig själv. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Ska ni klaga eller hjälpa? Fuska.se heter hemsidan. Ja vad har det med hjälp att göra? Att fuska på prov ska man inte heller göra xD OnT: http://wikipedia.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 Med tanke på att du inte väljer och klara dina uppgifter på din egen hand så tror jag knappast att med din ambition att du tar dig långt i grundskolan. Jag kan ge dig ett tips, www.ui.se, en bra hemsida med värdefull information, men du kan inte bara kopiera rakt av, du måste utveckla det så du visar läraren att du lärt dig något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 www.landguiden.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 Alla elever i grundskolan borde seriöst ha "Google" som ämne. En timme varje dag får de lära sig hur skiten används. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 (redigerat) Tjena, jag har fått ett ganska stort arbete från min lärare. Arbetet går till så här att jag ska stå i 10-12 minuter och stå och prata om Turkiet. Behöver hjälp med några punkter här: 1. Varför ser det ut som det gör? 2. Vad är framtidsutsikterna?, se samband, möjligheter och problem osv. MVH mert50 Här och här. Det är inte så jävla svårt att googla själv lilla du. ;) (BTW ett tips så borde du kaxa lite mindre om du vill ha nått vettigt svar) :) Alla elever i grundskolan borde seriöst ha "Google" som ämne. En timme varje dag får de lära sig hur skiten används.Så sant, så sant... Redigerat 2 Mars 2010 av fimpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 (redigerat) Hohoho tråden ryker av fail. Varför skulle vi vilja hjälpa dig ens? Du kommer här och säger "gör min läxa, för jag är för lat". Du kanske ska börja lära dig hur man gör för att söka information innan du försöker fuska dig igenom uppgifter i skolan. Citerar dig här. "Tänk innan du gör idiotiska inlägg". Redigerat 2 Mars 2010 av EmoNerdChild Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 Det finns säkert mycket svårare frågor än dom du skrev. Gör som alla andra har skrivit till dig, googla för fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.