↗ till inläggetoch hur mycket kan vara lagom mängd?sot (fint sot, inte aska) + lim (typ hobbylim om jag har förstått det rätt) + vatten (lagom mängd) = bläck .
All Läxhjälp I Den Här Tråden.
Beror på hur mycket du ska skriva, jag skulle rekommendera 0.5 cl/tecken. Fast det beror förstås hur stort du ska skriva.
↗ till inläggetBeror på hur mycket du ska skriva, jag skulle rekommendera 0.5 cl/tecken. Fast det beror förstås hur stort du ska skriva.
Jag måste skriva två citat av Leonardo Da Vinci.
↗ till inläggetOch vad går du i? Femman, Sexan?↗ till inläggetBeror på hur mycket du ska skriva, jag skulle rekommendera 0.5 cl/tecken. Fast det beror förstås hur stort du ska skriva.
Helvette vilka svåra läxor.
↗ till inläggetOch vad går du i? Femman, Sexan?↗ till inläggetBeror på hur mycket du ska skriva, jag skulle rekommendera 0.5 cl/tecken. Fast det beror förstås hur stort du ska skriva.
Helvette vilka svåra läxor.
jag går i femman.
Problem med hemläxan? Skriv här.
Just nu finns det för många sådana trådar i detta forum, i synnerhet i matte. Här blir en samlad tråd där ni postar frågor om era läxor.
Jag måste starta en egen kult för en religions-uppgift.
Hur ofta måste vi offra människor?
↗ till inläggetFrågan är inte när, den är hur.Jag måste starta en egen kult för en religions-uppgift.
Hur ofta måste vi offra människor?
Tänkte mig något i stil med att tvinga dem till att se Uwe Boll filmer tills de helt enkelt kollapsar.
↗ till inläggetMichael Bay.Tänkte mig något i stil med att tvinga dem till att se Uwe Boll filmer tills de helt enkelt kollapsar.
↗ till inläggetVill ni ha ren tortyr? Se allt med svensk humor, det går fan bara inte.↗ till inläggetMichael Bay.Tänkte mig något i stil med att tvinga dem till att se Uwe Boll filmer tills de helt enkelt kollapsar.