Hoppa till innehåll

Mår Dåligt När Inte Kompisarna Är Där.


Str4ndB3rg
 Dela

Rekommendera inlägg

Nu är det lov och sitter mkt vid datan och snackar med mina polare och spelar, men när dom sticker ibland typ with 7 på kvällen så är man själv uppe på natten typ till 3.

Direkt när dom har lagt på på skype så mår jag dåligt.

Hjälp.. :(

Du kanske skulle göra likadant?

Finns ingen poäng med att sitta uppe hela nätterna för att det är lov. Går du och lägger dig tidigt så kan man gå upp tidigare och spela, men om man sitter uppe till kl 06:00 på morgonen och sedan lägger sig.. så ja, du förstår.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu är det lov och sitter mkt vid datan och snackar med mina polare och spelar, men när dom sticker ibland typ with 7 på kvällen så är man själv uppe på natten typ till 3.

Direkt när dom har lagt på på skype så mår jag dåligt.

Hjälp.. :(

Du kanske skulle göra likadant?

Finns ingen poäng med att sitta uppe hela nätterna för att det är lov. Går du och lägger dig tidigt så kan man gå upp tidigare och spela, men om man sitter uppe till kl 06:00 på morgonen och sedan lägger sig.. så ja, du förstår.

 

Bara ryssar som raidar sådana konstiga tider! ;)

På natten spelar man och på dagen sover man, imo!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Förstår precis vad du menar. Jag kände lite så också förr. Men om de händer något så hänger jag med oftast. För det är inte precis något vidare roligt att sitta hela natten och glo in i datorn om man inte har någon att spela med!

 

Fråga dem om du kan hänga med. Även om det inte låter så roligt blir det oftast roligare än vad man tror!

Redigerat av Nittionio
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu är det lov och sitter mkt vid datan och snackar med mina polare och spelar, men när dom sticker ibland typ with 7 på kvällen så är man själv uppe på natten typ till 3.

Direkt när dom har lagt på på skype så mår jag dåligt.

Hjälp.. :(

Dina kompisar går och lägger sig 7 för att de är 8 år gamla? Du sitter kvar vid 3 på natten för att du är pro gamer.

 

Tips 1:

 

Börja pro gamea och bli världskändis.

 

Tips 2:

 

Skaffa självkontroll och gå och lägg dig när du har tråkigt.

 

Tips 3:

 

Mår du dåligt av att dina polare går och lägger sig? Asså typ, rentant av dåligt? Typ gråter? Wää Wää....

 

Tips 4:

 

Skaffa polare utanför "interwebzen!"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 

Då är det ju bara att strunta i datorn på kvällen? Gör något annat, till ex. följ med dina kompisar ut.

_

Dom går o lägger sig inte går ut eller nåt sånt, eller kollar dom på tv.

_

Tips 4:

 

Skaffa polare utanför "interwebzen!"

_

det är dom jag snackar med -.-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...