cubone Skrivet 4 April 2010 Rapport Dela Skrivet 4 April 2010 Tjena e det nån som spelar Farmville (på facebook för dom som inte visste) som vill adda mig som granne ligger i lvl 41 och kan skick alla gifter men skickar bara till dom som skickar till mig :P . Så om nån vill adda mig så pm:a mig och skriv vad ni heter. Mvh cubone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 4 April 2010 Rapport Dela Skrivet 4 April 2010 Tjena e det nån som spelar Farmville (på facebook för dom som inte visste) som vill adda mig som granne ligger i lvl 41 och kan skick alla gifter men skickar bara till dom som skickar till mig :P . Så om nån vill adda mig så pm:a mig och skriv vad ni heter. Mvh cubone. FarmVille är det sämsta spelet jag någonsin har spelat. Allvarligt.Men det är min åsikt. Men jag slår vad om att mer än 60% av Fuskas medlemmar inte spelar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 FarmVille är det sämsta spelet jag någonsin har spelat. Allvarligt.Men det är min åsikt. Men jag slår vad om att mer än 60% av Fuskas medlemmar inte spelar det. Där har du faktiskt fel, Om du använder vår så kallad "Sök" knapp så hittar du FLERA trådar om Farmville. Ja och dom är stora, Det är många som spelat det, Men en del har la slutet spela det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 18 April 2010 Rapport Dela Skrivet 18 April 2010 cubone, du är väll medveten om att du är för ung för att bli medläm på Facebook... -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 cubone, du är väll medveten om att du är för ung för att bli medläm på Facebook... -.- medlem* + att du är ju lika gammal :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 (redigerat) Det är många som är för unga för facebook som är reggade där ändå. Inklusive jag. :o Redigerat 19 April 2010 av Cakeguy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 Jag lade av, blev för trist.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 cubone, du är väll medveten om att du är för ung för att bli medläm på Facebook... -.- medlem* + att du är ju lika gammal :S Spelar det någon jävla roll? Visst, antagligen är han medlem men han sa ju inte nånting av det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SnakeEye Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 Farmville sucks :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Caspian Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 Hur kan man tycka att detta spel är roligt? Förstår verkligen inte grejen med det hela. Dessutom undrar jag fortfarande om det huvudtaget finns någon internationell/officiell topplista över de bästa spelarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RySSEN Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 Jag lade av, blev för trist.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.