Gäst CrazyCake Skrivet 9 April 2010 Rapport Dela Skrivet 9 April 2010 IntelliExplorer 3.0 och MX 518 ligger ungefär på samma nivå tycker jag. Dock så håller MX 518 längre, Musknappen gick sönder på Explorer 3.0 efter 7-8 månader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halopro96 Skrivet 9 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2010 Den där ser inte ut som IntelliExplorer 3.0 alls... Köp Microsoft Intelli 3.0, du kommer inte bli besviken. Lovar! :DJo jag lovar dom är precis lika förutom sidoknapparna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 Jadu efter som att alla skriver "GO GO GO (SIN MUS)" Så skulle jag nog välja någon av den, Pick one! Eller så gör du en ny tråd med omröstning och tar med alla? Haha har iofs Deathadder men har haft mx518 och kan säga att Deathadder är grymt mycker skönare:) Annars om du inte kör Deathadder så köp 3.0an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 IntelliExplorer 3.0 och MX 518 ligger ungefär på samma nivå tycker jag. Dock så håller MX 518 längre, Musknappen gick sönder på Explorer 3.0 efter 7-8 månader. Jag har Microsoft's gammla version av Explorer och har haft den i 10år, kostade typ 700kr och köpa då det funkade bäst till Counter-Strike, har inte stött på något problem så jag brukar använda den som backup då alla dyra märkesmöss jag köper brukar börja glappa av någon konstig anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.