MilliamFh Skrivet 5 April 2010 Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 (redigerat) http://upload.snelhest.org/images/100328SS_(kopia).png SS Tävling! ENDAST FÖR PERSONER MED PS3 OH MW2! Så hä får det till: Alla som är med ger 100 FM till mig och du är med i tävlingen(SS medlemmar behöver bara ge 50 FM). När alla som vill vara med gett FM så bestäms en tid då vi kommer att spela. vi spelar 3 Free-For-All matcher. Och den som har varit bäst i dom tre matcherna får alla FM som blivit satsade! Poängsystem: I slutet på alla matcher kommer alla få poäng. T.e.x: 1:an får 1 poäng, 2:an 2 poäng, 3:an 3 poäng och så vidare. Den med minst poäng efter dom tre matcherna vinner och får FM Deltagare: Runar (betalt, ej SS medlem) MilliamFh (Betalt, ledare över SS) Ghostbuster9 (Ej betalt, ej SS medlem) Jonas_95 (betalt, SS medlem) GangstaLean (ej betalt, SS medlem) Pris just nu: 250 FM Redigerat 10 April 2010 av MilliamFh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 5 April 2010 Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 http://upload.snelhest.org/images/100328SS_(kopia).png SS Tävling! ENDAST FÖR PERSONER MED PS3 OH MW2! Så hä får det till: Alla som är med ger 100 FM till mig och du är med i tävlingen. När alla som vill vara med gett FM så bestäms en tid då vi kommer att spela. vi spelar 3 Free-For-All matcher. Och den som har varit bäst i dom tre matcherna får alla FM som blivit satsade! Poängsystem: I slutet på alla matcher kommer alla få poäng. T.e.x: 1:an får 1 poäng, 2:an 2 poäng, 3:an 3 poäng och så vidare. Den med minst poäng efter dom tre matcherna vinner och får FM! Du menar väl allt att den som har mest poäng vinner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 5 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 . Den med minst poäng efter dom tre matcherna vinner och får FM!Du menar väl allt att den som har mest poäng vinner? 1. Nej ;) 2. quota inte allt när du änå är första inlägget ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 5 April 2010 Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 Jag spelar jättegärna med dig har dock inte tid på detta lov! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 5 April 2010 Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 Jag är med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 5 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 Jag spelar jättegärna med dig har dock inte tid på detta lov! Inte besämt än är det ska vara. är du med ändå? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 5 April 2010 Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 Jag spelar jättegärna med dig har dock inte tid på detta lov! Inte besämt än är det ska vara. är du med ändå? ;) Ja men jag skickar inte FM föränn det är bestämmt när tävlingen ska vara! Kanske har tid på söndag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 5 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 Skriver upp ditt namn då! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 5 April 2010 Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 Skriver upp ditt namn då! :DSka jag gå med i någon klan? Står högst upp på mig ej medlem i SS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 5 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 Turneringen är skapad av SS gruppen här på fuska, alla SS medlemmar betalar 50 FM istället för 100 ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 5 April 2010 Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 Du ska också betala milliam tycker jag. Annars är det bara dåligt. Du kanske tänkte det, men det står "ledare över SS", står inget om "betalt" eller "inte betalt" Och sen är nog inte SS det bästa förkortningen heller :) http://sv.wikipedia.org/wiki/Schutzstaffeln Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 6 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2010 så klart betalar jag med för att vara med ;) Hehe, ja det är ju ett litet problem me förkortningen men jag har redan döpt gruppen så försent :) Så alla vet så är vi inte någon nazist grupp ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.