shoobree Skrivet 6 April 2010 Rapport Dela Skrivet 6 April 2010 Tjena, har beställt en iPhone 3GS från Halebop. Eftersom jag är under 18 år var jag tvungen att skriva in morsans namn. Paketet är framme imorgon och jag ska hämta ut den. Min fråga är, måste min mor följa med mig för att hämta ut paketet? Kan jag istället visa min legitmation och hämta ut paketet? Tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 6 April 2010 Rapport Dela Skrivet 6 April 2010 Hat du avi på papper ska det gå bra, så vitt jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 6 April 2010 Rapport Dela Skrivet 6 April 2010 Du måste nog ta med dig din mor. http://www.posten.se/c/info_legitimationsk...gitimationskrav Tvivlar på att de låter en minderårig hämta ut ett paket i ett annat namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 6 April 2010 Rapport Dela Skrivet 6 April 2010 På Preem (min praktik, right), har vi hand om leveranser av Schenker-paket, och har du avi på papper med mottagarens underskrift så räcker det alldeles utmärkt. Sen är det ju alltid bra att ha med sig mottagaren, om det skulle bli nåt problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 6 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2010 (redigerat) Räcker det med att jag tar med morsans leg också och visar den? Redigerat 6 April 2010 av Choklad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 Räcker det med att jag tar med morsans leg också och visar den?Varför tror du alla över 18år och tillåmed under här i Sverige bär legitimation?För och visa att man handlar till någon annan? ID-kort/Pass/Körkort visar att det är du på bilden och står det på Paketet att den ska hämtas ut av Karl Franson så ska det vara Karl Franson som hämtar ut det med legitimation som visar att det är han på bilden med samma namn osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 Räcker det med att jag tar med morsans leg också och visar den?Gör så här att du tar med pappret med din morsas underskrift, samt hennes legitimation. Bästa hade varit om du fick med henne dit också, alla behöver lite motion. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 (redigerat) Räcker det med att jag tar med morsans leg också och visar den?Gör så här att du tar med pappret med din morsas underskrift, samt hennes legitimation. Bästa hade varit om du fick med henne dit också, alla behöver lite motion. :rolleyes: EDIT Redigerat 7 April 2010 av Husko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 7 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 Räcker det med att jag tar med morsans leg också och visar den?Gör så här att du tar med pappret med din morsas underskrift, samt hennes legitimation. Bästa hade varit om du fick med henne dit också, alla behöver lite motion. :rolleyes: Hehe, jo. Men tack för hjälpen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 Morsan måste vara med, samt hennes legg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 Morsan måste vara med, samt hennes legg.Nepp, min mormor beställde en bok och när den kom var hon hemma hos sig(det är uppe i hälsingland) och kunde inte hämta det, så vi scanna hennes leg och hon skrev under på ett papper :P . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.