Hoppa till innehåll

Uthämtning Från Posten


shoobree
 Dela

Rekommendera inlägg

Tjena, har beställt en iPhone 3GS från Halebop. Eftersom jag är under 18 år var jag tvungen att skriva in morsans namn.

Paketet är framme imorgon och jag ska hämta ut den. Min fråga är, måste min mor följa med mig för att hämta ut paketet? Kan jag istället visa min legitmation och hämta ut paketet?

 

Tacksam för svar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Räcker det med att jag tar med morsans leg också och visar den?

Varför tror du alla över 18år och tillåmed under här i Sverige bär legitimation?

För och visa att man handlar till någon annan? ID-kort/Pass/Körkort visar att det är du på bilden

och står det på Paketet att den ska hämtas ut av Karl Franson så ska det vara Karl Franson som hämtar ut

det med legitimation som visar att det är han på bilden med samma namn osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Räcker det med att jag tar med morsans leg också och visar den?

Gör så här att du tar med pappret med din morsas underskrift, samt hennes legitimation. Bästa hade varit om du fick med henne dit också, alla behöver lite motion. :rolleyes:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Räcker det med att jag tar med morsans leg också och visar den?

Gör så här att du tar med pappret med din morsas underskrift, samt hennes legitimation. Bästa hade varit om du fick med henne dit också, alla behöver lite motion. :rolleyes:

 

EDIT

Redigerat av Husko
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Räcker det med att jag tar med morsans leg också och visar den?

Gör så här att du tar med pappret med din morsas underskrift, samt hennes legitimation. Bästa hade varit om du fick med henne dit också, alla behöver lite motion. :rolleyes:

 

Hehe, jo.

Men tack för hjälpen!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...