killerman1337 Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 "im his brother from another mother" rush hour 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 Would you kindly? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 10 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 "En superdator är en maskin som kör en ändlös slinga på bara två sekunder." "Var sitter controlaltdelete-knappen?"- E-mail till Microsofts Support "640 kB borde vara tillräckligt för vem som helst."- Bill Gates Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Left4Dead3 Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 "Vi måste gå till botten med det här." -Göran Persson, när han pratar om Estonialökar har inga skal,dom har lager :D :rolleyes: :huh: :o :rolleyes: [/size] bulbs have no shell, they have stock Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 "Om du vill komma någonstans i livet - Gå någonstans!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 Would you kindly? Bioshock. :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 (redigerat) Bitch, Make me a sandwich! - http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...26007&st=12 Darkdevil :) Redigerat 10 April 2010 av ExorZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 11 April 2010 Rapport Dela Skrivet 11 April 2010 "Finns inga bra gratisforum som inte kostar"- CrazyCakeHaha, den går in i min signatur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 11 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2010 "Meeting you was fate, becoming your friend was a choice, but falling in love with you was beyond my control." "People who point at their wrist asking for the time... I know where my watch is pal, where the hell is yours? Do I point at my crotch when I ask where the toilet is?" "Someday your prince charming will come. Mine just took a wrong turn, got lost, and is too stubborn to ask for directions." "Can I ask you a question?" "... Didn't give me a choice there, did ya sunshine?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 12 April 2010 Rapport Dela Skrivet 12 April 2010 Veni Vidi Vichi... Julius Ceasar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 12 April 2010 Rapport Dela Skrivet 12 April 2010 Veni Vidi Vichi... Julius Ceasar... Veni Vidi Vici, vad är det som är så roligt med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 12 April 2010 Rapport Dela Skrivet 12 April 2010 (redigerat) Veni Vidi Vichi... Julius Ceasar... Veni Vidi Vici, vad är det som är så roligt med det? "Jag kom, jag såg, jag dog" eller något sånt? Jag kom, jag såg, jag segrade. kanske det var. något åt det hålllllet. edit: "roligt". Jaha. Men tråden hette bara citat innan, iaf vad jag kommer ihåg D: Redigerat 12 April 2010 av Rullis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.