ExorZ Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 Varför skulle man vilja konfirmera sig? Om man ändå inte tror på Gud så är det väl bara lägret som kan vara lite lockande, men bibelstunder med pedopräster är väl inte så poppis :oSkulle tro att 90% av alla som gör det gör det för att få massa saker av släkten Hmm.. Är det som julafton om sonen går till kyrkan ? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 Varför skulle man vilja konfirmera sig? Om man ändå inte tror på Gud så är det väl bara lägret som kan vara lite lockande, men bibelstunder med pedopräster är väl inte så poppis :o Skulle tro att 90% av alla som gör det gör det för att få massa saker av släkten Hmm.. Är det som julafton om sonen går till kyrkan ? :D Nja vet inte, några av mina kompisar fick iaf flera tusen kronor bara för att de konfirmerade sig (av någon anledning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 Skulle aldrig konfimera mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 Fick breven (en jävla massa) förra året <_< Sket i att öppna något av dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 (redigerat) Jag konfirmerade mig för typ 2-3 år sen eftersom jag är kristen och tror på Gud. Vi brukade träffas 1 gång i veckan från typ september till april och gick dessutom på 10 gudstjänster (men det gör man på egen hand). Vi gick på två läger som var cirka 2 dagar och kanske ett eller två studiebesök. Visst fick jag en massa pengar på konfirmationens afterparty men det var inte därför jag konfirmerade mig över huvudtaget. Det blev bara något extra. ;) Redigerat 8 April 2010 av Chilla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 Jag konfirmerade mig för typ 2-3 år sen eftersom jag är kristen och tror på Gud. Vi brukade träffas 1 gång i veckan från typ september till april och gick dessutom på 10 gudstjänster (men det gör man på egen hand). Vi gick på två läger som var cirka 2 dagar och kanske ett eller två studiebesök. Visst fick jag en massa pengar på konfirmationens afterparty men det var inte därför jag konfirmerade mig över huvudtaget. Det blev bara något extra. ;) Det lät kul. Vad fick ni göra på öägret? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 Jag konfirmerade mig för typ 2-3 år sen eftersom jag är kristen och tror på Gud. Vi brukade träffas 1 gång i veckan från typ september till april och gick dessutom på 10 gudstjänster (men det gör man på egen hand). Vi gick på två läger som var cirka 2 dagar och kanske ett eller två studiebesök. Visst fick jag en massa pengar på konfirmationens afterparty men det var inte därför jag konfirmerade mig över huvudtaget. Det blev bara något extra. ;) Det lät kul. Vad fick ni göra på öägret? Det var faktiskt oväntat kul på lägret. Vi gjorde en hel del. Många roliga lekar både på dagen och på kvällen, inomhus och utomhus. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 Jag konfirmerade mig för typ 2-3 år sen eftersom jag är kristen och tror på Gud. Vi brukade träffas 1 gång i veckan från typ september till april och gick dessutom på 10 gudstjänster (men det gör man på egen hand). Vi gick på två läger som var cirka 2 dagar och kanske ett eller två studiebesök. Visst fick jag en massa pengar på konfirmationens afterparty men det var inte därför jag konfirmerade mig över huvudtaget. Det blev bara något extra. ;) Det lät kul. Vad fick ni göra på öägret? Det var faktiskt oväntat kul på lägret. Vi gjorde en hel del. Många roliga lekar både på dagen och på kvällen, inomhus och utomhus. :lol: Ok. Fick ni göra egna saker också, typ kolla mails och sånt...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 Jag konfirmerade mig för typ 2-3 år sen eftersom jag är kristen och tror på Gud. Vi brukade träffas 1 gång i veckan från typ september till april och gick dessutom på 10 gudstjänster (men det gör man på egen hand). Vi gick på två läger som var cirka 2 dagar och kanske ett eller två studiebesök. Visst fick jag en massa pengar på konfirmationens afterparty men det var inte därför jag konfirmerade mig över huvudtaget. Det blev bara något extra. ;) Det lät kul. Vad fick ni göra på öägret? Det var faktiskt oväntat kul på lägret. Vi gjorde en hel del. Många roliga lekar både på dagen och på kvällen, inomhus och utomhus. :lol: Ok. Fick ni göra egna saker också, typ kolla mails och sånt...? Vad menar du med kolla mails? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 9 April 2010 Rapport Dela Skrivet 9 April 2010 Jag konfirmerade mig för typ 2-3 år sen eftersom jag är kristen och tror på Gud. Vi brukade träffas 1 gång i veckan från typ september till april och gick dessutom på 10 gudstjänster (men det gör man på egen hand). Vi gick på två läger som var cirka 2 dagar och kanske ett eller två studiebesök. Visst fick jag en massa pengar på konfirmationens afterparty men det var inte därför jag konfirmerade mig över huvudtaget. Det blev bara något extra. ;) Det lät kul. Vad fick ni göra på öägret? Det var faktiskt oväntat kul på lägret. Vi gjorde en hel del. Många roliga lekar både på dagen och på kvällen, inomhus och utomhus. :lol: Ok. Fick ni göra egna saker också, typ kolla mails och sånt...? Vad menar du med kolla mails? Sticka till orgrimmar och checka mails, kanske sålt något i ah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 9 April 2010 Rapport Dela Skrivet 9 April 2010 (redigerat) Vad menar du med kolla mails? E-mails. Typ hotmail. Redigerat 9 April 2010 av BillieJean Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 9 April 2010 Rapport Dela Skrivet 9 April 2010 Klart man får egen tid om man är på ett läger så... Bara det finns en dator så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.