Sinclair Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 Som rubriken lyder, vilken film har den bästa biljakten? Lyssna på det här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 Bullit. Biljakternas fader! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 Som rubriken lyder, vilken film har den bästa biljakten? Lyssna på det här! Jag tycker scenen från The Fast 'n Furious: Tokyo Drift är bra, men hittade tyvärr ingen bra länk till video. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 (redigerat) Blues brothers! Inte den bästa biljakten i filmen(filmerna), men enda jag hittade. Redigerat 8 April 2010 av Satisfaction Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 Nu blåser vi snuten. Hittade dock ingen bra video på youtube. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueUmbreon Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 (redigerat) 2 fast 2 furious helt klart lite kass bildvalitet :( men man ser ändå hur piiiip bra den här e, enjoy :) Redigerat 8 April 2010 av Zakuza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 som nämnt har bullitt tidenas bästa biljakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 Blues brothers! Inte den bästa biljakten i filmen(filmerna), men enda jag hittade. Säger samma sak, bästa biljakten i världen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
insanity Skrivet 9 April 2010 Rapport Dela Skrivet 9 April 2010 Bullit utan tvekan. Lås tråd ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 Har inte sett den s.k. "Bullit" men Bad Boys 2 hade en galen biljakt minns jag. På tal om Bad Boys 2, den kommer idag (lördag) klockan 21:30 på 3:an. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 Maratonmannen (just joking) men jag säger nog också Blues Brothers! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 Blues Brothers, en mer perfekt överdriven biljakt får man leta länge efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.