Hoppa till innehåll

Os10 Solo


WASD

Rekommendera inlägg

Först HoL HC en DK solo, sen en retri solade nån nyare instance på heroic, ToC5 kanske. Trodde 10 man skulle gå ner först i Cataclysm. Men bara av DKs eller Palas dock.

Redigerat av ExorZ
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vilket skitspel. Att man kan sola en raid för din egna lvl.. Det är meningen att man ska vara 10, inte 1.. Men jävligt nice idd.. DKs is owerpowered :P

Fast det är ju OS, alltså ingen ny raid precis... Han är ju ICC geared osv. Men ändå, ganska sjukt att man kan sola en 10 man raid.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vilket skitspel. Att man kan sola en raid för din egna lvl.. Det är meningen att man ska vara 10, inte 1.. Men jävligt nice idd.. DKs is owerpowered :P

Fast det är ju OS, alltså ingen ny raid precis... Han är ju ICC geared osv. Men ändå, ganska sjukt att man kan sola en 10 man raid.

 

Det var lagom svårt för folk att sola Onyxia vilket iof var en 40 manna raid med typ Uluar/Naxx gear på 80.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Onyxia var ju grymt lätt på 80, jag tog honom på min quest gearade 77 ret paladin, det var väl folk som tog henne på level 70?

En warlock solade henne på 70, och retri palas / dks kunde sola onyxia långt före alla andra

men Onyxia är lvl 60 raid, OS10 är 80 raid, inte ens lvl 81 var Dkn... Man mår lite dåligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Onyxia är kvinna vad jag vet ;>

Men jag körde inte mycket innan Wotlk så känner inte till så mycket om hur det var. :P

Onyxia är hona/kvinna, vad det har med saken att göra vet jag inte.

 

Ne men WASD sa honom åt henne tror jag :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...