Hoppa till innehåll

Oskyldiga Dödade I Baghdad Av Amerikans Militär


360Xbox

Rekommendera inlägg

Är man med i leken får man leken tåla =D

 

Om inte USA va i mellanöstern idag så skulle det vara värre för människorna som bor där.

Snälla kan du gå och söka hjälp? Du får det och låta som om Irak var full av miliser och anarkister seriöst!

Det är helt vanliga människor och terrorister som kommer in till landet kommer in för gränsen då det knappt

har varit någon kontroll alls under ockupationen.

 

Du är nog en liten p12'a som försöker påstå sig kunna mycket om dagens läge men inte undersöker

vad som lettt till denna konflikt. Jag kan säga så här, kolla upp historian sedan andra världskriget för Irak så kommer du fatta varför det är som det är, pågrund av USA såklart.

 

Facepalm. Hur tror du att läget i dom länderna usa är i idag hade förändrats om usa hade packat sina väskor och åkte hem?

 

@MilliamFh:

Mm, jag förstår att du ser att det är en RPG. Men frågan är; Är det en RPG 7 eller Rpg 2? Eller är det bara en affisch?

 

Ja det är USA's fel det varför det blir som det blir om dem lämnar, därför ska dem försäkra människorsliv dem har förstört att dem får uppehållstillstånd så länge det inte är en hållbar demokrati i samhället dem invaderade, dem vill ju leka världspoliser ju och skapa årdning och reda, det är dem ju skyldiga.

 

Jag har själv inget emot att somaliskapirater kidnappar amerikanska kryssningsfartyg, det var ju USA som gick in i landet som om dem vorre hjältar och lämna landet i ruiner.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 48
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...