Hoppa till innehåll

Bumpa


Nittionio
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst BillieJean

Moderatorerna blir oftast purkna när jag dubbelpostar ]:

Om det inte står i reglerna att man inte får dubbelposta som får de bli hur purkna de vill.

OnT: Varför brukar vissa ens bry sig om att bumpa gamla 06-09-trådar som möjligtvis finns kvar? Självklart att man ska bumpa om tråden blir någon dag gammal utan svar, men inte hela år om trådarna ändå fått svar?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En stor majoritet av alla bumpar är P12or och/eller folk som missar hur gammal tråden är. Jag har minnen av ett fåtal vettiga bumpar på över ett år.

Den enda jag kan komma på nu var en tråd som skapades ~2005 angående att avatarer ska få ha större storlek (12kb var det förut, 20kb är det nu). Den blev bumpad 2007-2008 med argumentet att folk har bättre internet nu än för 3 år sen och då ändrade admin kvickt till 20kb gräns. Det var helt enkelt en stor bump istället för att skapa en ny tråd och de har funnits ett par sådana bumpar.

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...