Hoppa till innehåll

Den Nya Skillen Har Kommit!


Raptomex
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 41
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

den e inte bara member och jag e typ 20 redan lol!!!!!! en kille 56!@@

Hur länge sitter du vid datan egentligen?

 

Det är inte så mkt, kolla highscoren...

 

Denna skill är mycket segare än vad rc är. ;)

 

Hursomhelst, det luktar så mycket fail om denna skill.

Dyker bara upp en massa buggar, nyligen så var det många spelare som fixade 5m runecraft exp på 5 minuter.. Och nu så har jagex stängt ner alla servrar och kommer göra en rollback till den senaste updaten.

 

 

/facepalm.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

kommer de ta bort allt man har fått senaste tiden sen skillen?

 

jag har nördat wc som fan sp om de tar bort det så slutar jag totalt

Vet inte vad det är Jagex har kokat ihop. Dem sa att dem skulle göra en rollback på 30 minuter, men nu är det många som säger att dem har förlorat exp som om att jagex hade gjort en rollback på 10 timmar.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

den e inte bara member och jag e typ 20 redan lol!!!!!! en kille 56!@@

Hur länge sitter du vid datan egentligen?

Det är inte så mkt, kolla highscoren...

 

Denna skill är mycket segare än vad rc är. ;)

 

Hursomhelst, det luktar så mycket fail om denna skill.

Dyker bara upp en massa buggar, nyligen så var det många spelare som fixade 5m runecraft exp på 5 minuter.. Och nu så har jagex stängt ner alla servrar och kommer göra en rollback till den senaste updaten.

 

 

/facepalm.

 

Jo, du skrev att den var det i första inlägget eller nått :P

 

Men iaf, vad får man för bonus av denna skillen eg? typ cb lvl, bra eq, eller pengar??? Eller e den bara helt onödig?

Jag hade tänkt att testa den, men som vanligt så blev det fel när jag skulle göra member, så blev av med 50 kr på mobilen, och fick inget member...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

den e inte bara member och jag e typ 20 redan lol!!!!!! en kille 56!@@

Hur länge sitter du vid datan egentligen?

Det är inte så mkt, kolla highscoren...

Denna skill är mycket segare än vad rc är. ;)

 

Hursomhelst, det luktar så mycket fail om denna skill.

Dyker bara upp en massa buggar, nyligen så var det många spelare som fixade 5m runecraft exp på 5 minuter.. Och nu så har jagex stängt ner alla servrar och kommer göra en rollback till den senaste updaten.

 

 

/facepalm.

 

Jo, du skrev att den var det i första inlägget eller nått :P

 

Men iaf, vad får man för bonus av denna skillen eg? typ cb lvl, bra eq, eller pengar??? Eller e den bara helt onödig?

Jag hade tänkt att testa den, men som vanligt så blev det fel när jag skulle göra member, så blev av med 50 kr på mobilen, och fick inget member...

 

Skillen är som ett mini spel. Lite som första stealing creation var innan uppdateringen. Du fixar egna saker, armour, mat osv, och får exp av det i smithing, cooking osv. Det som spelet går ut på är att fixa saker som du ska döda en boss med. Finns en boss i varje grott level, ju högre grotta desto svårare. När du har dödat bossen och går till nästa level så får du lite tokens samt lite exp i dungeoneering, inte mycket dock.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...