zitroz Skrivet 27 April 2010 Rapport Dela Skrivet 27 April 2010 Om du är för blyg för att fråga henne face to face fråga via: Sms, Lapp(?) be någon kompis.. nej förresten det är typ dagis man gör sånt. Har du hennes nummer eller msn så är det ju bara att försöka fråga där. Dock är det bäst om du kommer över din blyghet. Var dock inte tjatig eller något sånt om hon inte svarar snabbt.. det är något jag lyckades med mycket när jag var mindre och det fuckade väl lite för mig.. : P Vet du inte vad du ska fråga så kan jag ge dig några förslag/exempel, "Skulle du vilja ta och fika med mig någon gång?", "Skulle du vilja se en film(bio eller typ filmkväll)" något sådant. Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakankakan Skrivet 5 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2010 (redigerat) Hmm.. om ni är vänner först så är mitt råd att försöka kolla efter dolda signaler, typ om hon tittar efter dig när du går. Min erfarenhet är att killar i princip aldrig fattar när tjejer börjar flirta med en. Och om ni pratar ganska ofta så borde du ju märka om intresse finns. Fråga typ om ni kan ta sällskap hem från skolan, väldigt neutralt, och om hon dissar eller nåt så är hon antingen inte intresserad eller spelar svårfångad.. Redigerat 21 Maj 2010 av kakankakan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Checka hur hon beter sig i din närhet först. Kolla om hon är blyg eller ej. Om hon ser vanlig ut lär känna henne mer, om hon ser blyg ut då kan du fråga. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 12 September 2010 Rapport Dela Skrivet 12 September 2010 Asså! Ta bara risken och fråga. Du lever bara en gång. Du kommer ångra dig om du inte frågar. Och om hin inte har samma kännslor för dig så kommer hon ändå förstå och respektera vad du tycker. Du kanske till och med får en ordentlig kram :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sykeltjuv Skrivet 12 September 2010 Rapport Dela Skrivet 12 September 2010 om hon precis klippt sig eller något aå kan du ju säga att hon har en snygg hatt, det kommer visa hur mycket du gillar henne :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 12 September 2010 Rapport Dela Skrivet 12 September 2010 om hon precis klippt sig eller något aå kan du ju säga att hon har en snygg hatt, det kommer visa hur mycket du gillar henne :D Snygg hatt?? :_ ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.