FreakyStyley Skrivet 14 April 2010 Rapport Dela Skrivet 14 April 2010 Google får betalt genom och sprida reklam, i och med det ber dem hemsidor som fuska.se till gratiskostnad och länka deras reklam så dem känar ännu mer, men då är det även bra för fuska.se för då hamnar fuska.se på sökmotorn. Sen så känar fuska lite för och hålla upp sidan med reklamen. Det är ju en del människor som besöker hemsidan och då klirar det lite pengar när dem klickar in sig i annonserna. Men det e ju fan störigt om man sitter och läser nåt och så kommer det up reklam och annonser mitt i... :angry: Admin måste fortfarande tjäna pengar. Skaffa VIP om det är så jävla störande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 14 April 2010 Rapport Dela Skrivet 14 April 2010 Google får betalt genom och sprida reklam, i och med det ber dem hemsidor som fuska.se till gratiskostnad och länka deras reklam så dem känar ännu mer, men då är det även bra för fuska.se för då hamnar fuska.se på sökmotorn. Sen så känar fuska lite för och hålla upp sidan med reklamen. Det är ju en del människor som besöker hemsidan och då klirar det lite pengar när dem klickar in sig i annonserna. Men det e ju fan störigt om man sitter och läser nåt och så kommer det up reklam och annonser mitt i... :angry: Då är det din webbläsare som buggar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 14 April 2010 Rapport Dela Skrivet 14 April 2010 Antingen det eller så läser han som gäst. Då ser man ReklamBot i mitten av varje sida i en tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 16 April 2010 Rapport Dela Skrivet 16 April 2010 Är det bara jag som inte har reklam? =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 17 April 2010 Rapport Dela Skrivet 17 April 2010 Är det bara jag som inte har reklam? =DJa, antagligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 17 April 2010 Rapport Dela Skrivet 17 April 2010 Google får betalt genom och sprida reklam, i och med det ber dem hemsidor som fuska.se till gratiskostnad och länka deras reklam så dem känar ännu mer, men då är det även bra för fuska.se för då hamnar fuska.se på sökmotorn. Sen så känar fuska lite för och hålla upp sidan med reklamen. Det är ju en del människor som besöker hemsidan och då klirar det lite pengar när dem klickar in sig i annonserna. Men det e ju fan störigt om man sitter och läser nåt och så kommer det up reklam och annonser mitt i... :angry: Har aldrig hänt mig att det ploppar upp massa fönster när jag vistat på fuska.se. Du får söka igenom din dator lite du har antagligen spyware som traskar runt din dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.