Raptomex Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Går på en teknisk linje så det blir mycket tid framför datorn oavsett om jag är hemma eller i skolan. Men blir nog cirka 6 timmar framför datorn hemma under skoldagar. Spelar för det mesta men varierar med att vara ute på lite hemsidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 (redigerat) Sitter så ofta jag kan vid datorn om jag inte har hittat något annat som är roligare att göra. Samma här. Redigerat 15 April 2010 av Cakeguy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Ett ganska intressant ämne att diskutera. Hur länge får du sitta vid datorn och spela TV-spel? Spelar du ingenting, spelar du hela tiden? Sitter du hela tiden vid datorn, sitter du nästan ingenting alls? Det är ju beroende från person till person. Vissa sitter i flera timmar i rad, vissa sitter en timme per dag. Hur är det med just dig? Själv så sitter jag inte alls mycket vid datorn, men nu när jag är sjuk kan det såklart bli mycket mer sittandes via en burk eller TV-spelet. När det är skola så är det runt 4 timmars sittande, förut satt jag vid datorn mycket mer, men min hjärna har sagt till mig att det inte skall sittas så mycket vid datorn. Hjärnan säger stopp helt enkelt. Hoppas denna tråden inte tas som onödig eller inte har någon diskussion, men själv tycker jag denna tråd tillför väldigt mycket. Jag sitter väl vid datorn 2h max, brukar vara mindre beroende på om jag snackar med nån eller inte. När jag sitter vid datorn gör jag hemläxa och sitter på MSN. Mest hemläxa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Får sitta vid datorn hur mkt jag vill men spelandet brukar oftast bli bort prioriterat. Om jag skulle sitta och spela 24/7 skulle nog mina föräldrar börja sätta upp regler men jag brukar nöja mig med att gibba en HoN match innan jag ska sova för att varva ner^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Jag spelar när jag har tråkigt, roligt, inget speciellt, vilket humör som helst, alltså nästan hela tiden ;o. Jag får ju nästan ha 100% tillgång till dator, oftast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 De blir väl runt 3 timmar per dag, mellan 22.00 och 00.00, brukar också sätta mig vid 16-17 och se något TV program via datorn när jag äter innan jag drar iväg på träning m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Jag sitter inte så mycket vid datorn längre. På skoldagar kanske bara 1 timme. 2 timmar om datorn inte är upptagen vilket den ofta är. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 16 April 2010 Rapport Dela Skrivet 16 April 2010 Varför får jag en känsla av att alla har sänk sin speltid med minst 3 timmar? :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 16 April 2010 Rapport Dela Skrivet 16 April 2010 Sitter bortemot 10 timmar på helger. På vardagarna varierar det starkt beroende på läxor och andra sysslor som tar prioritet över datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 16 April 2010 Rapport Dela Skrivet 16 April 2010 Jag satt 24/7 förut. Men nu har jag börjat med en enskild sport. (Jag tränar själv, inte i ett lag.) Så blir inte så mycket dator då jag oftast är ute och tränar. Sporten är Le Parkour om någon undrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 16 April 2010 Rapport Dela Skrivet 16 April 2010 Jag satt 24/7 förut. Men nu har jag börjat med en enskild sport. (Jag tränar själv, inte i ett lag.) Så blir inte så mycket dator då jag oftast är ute och tränar. Sporten är Le Parkour om någon undrar. Parkour är kul med kompisar, annars inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 16 April 2010 Rapport Dela Skrivet 16 April 2010 Lite mer än 50 timmar i veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.