mansingman Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Hejsan... Jag har börjat spela CSS för inte så länge sedan, men jag har nästan slutat. För att det LAGGAR!! :angry: Jag är typ uppe i 200 Latency... Jag behöver Tips för att få ner lagget... Jag vill ju liksom spela CSS !! :P ( Jag har en ganska ny dator så det BORDE fungera ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Kan bero på ditt Internet. Och att du kanske har många processer som körs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Eller så är grafikkortet dåligt, Vilket har du? Minimum: 1.2 GHz Processor, 256MB RAM, DirectX 7 level graphics card, Windows 2000/XP, Mouse, Keyboard, Internet Connection Recommended: 2.4 GHz Processor, 512MB RAM, DirectX 9 level graphics card, Windows 2000/XP, Mouse, Keyboard, Internet Connection Så står det på Steam, Försök att uppdatera DirectX också. Googla fram det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mansingman Skrivet 17 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2010 Okej, tackar :) :) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 17 April 2010 Rapport Dela Skrivet 17 April 2010 Funkar det? Skriv om det inte funkar =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg