Hoppa till innehåll

Det Argaste Du Har Blivit När Du Har Spelat?


360Xbox
 Dela

Rekommendera inlägg

Det jag skrev senast var på Wasteland, var 1 kill från nuke där efter min choppergunner blev nerskjuten.

Blev sniprad direkt jag började gå.

Men blev inte så arg.

Om du inte blev så arg, varför skriver du ens det då?

Sedan blir jag mest frustrerad i multiplayer, eftersom jag blir så tävlings inriktad, och då på Bad Company 2 misslyckades jag med allt jag försökte göra i en match och blev skjuten av samma bajskorv säkert 15 gånger. Då ville jag slå sönder min kontroll men kom på direkt att ragen skulle försvinna och ifall jag hade fullföljt med rage så hade jag inte haft någon PS3 kontroller längre. De är bara multiplayer jag kan bli riktigt frustrerad över, med noobs teamets eller överbra motståndare. Fucking no lifers :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 117
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Det jag skrev senast var på Wasteland, var 1 kill från nuke där efter min choppergunner blev nerskjuten.

Blev sniprad direkt jag började gå.

Men blev inte så arg.

Om du inte blev så arg, varför skriver du ens det då?

Sedan blir jag mest frustrerad i multiplayer, eftersom jag blir så tävlings inriktad, och då på Bad Company 2 misslyckades jag med allt jag försökte göra i en match och blev skjuten av samma bajskorv säkert 15 gånger. Då ville jag slå sönder min kontroll men kom på direkt att ragen skulle försvinna och ifall jag hade fullföljt med rage så hade jag inte haft någon PS3 kontroller längre. De är bara multiplayer jag kan bli riktigt frustrerad över, med noobs teamets eller överbra motståndare. Fucking no lifers :D

 

Läste du ens inläggen jag svarade på?

Jag sa att andra gången så blev jag inte så arg som jag blev den första.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

när jag spelade call of duty modern warfare 2 dödade ryssarna mig hela tiden, och när jag inte dog blev jag jäkligt skadad av en hund i irak eller vad det var.. det slutade med att jag (av ilska) puttade in datorbordet rätt in i väggen. det blev fan ett hål.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

när jag spelade call of duty modern warfare 2 dödade ryssarna mig hela tiden, och när jag inte dog blev jag jäkligt skadad av en hund i irak eller vad det var.. det slutade med att jag (av ilska) puttade in datorbordet rätt in i väggen. det blev fan ett hål.

Så du puttade alltså ett datorbord med svin mycket prylar på sig rätt in i väggen, och då jag antar att datorbordet bara är en skiva med ben som står med lågsidan mot väggen, så måste du ha dragit ut bordet, plockat bort allt från bordet, vridit det så en kant är mot väggen, sen ... bett en vuxen knuffa in det i väggen åt dig. Redigerat av ExorZ
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

när jag spelade call of duty modern warfare 2 dödade ryssarna mig hela tiden, och när jag inte dog blev jag jäkligt skadad av en hund i irak eller vad det var.. det slutade med att jag (av ilska) puttade in datorbordet rätt in i väggen. det blev fan ett hål.

Så du puttade alltså ett datorbord med svin mycket prylar på sig rätt in i väggen, och då jag antar att datorbordet bara är en skiva med ben som står med lågsidan mot väggen, så måste du ha dragit ut bordet, plockat bort allt från bordet, vridit det så en kant är mot väggen, sen ... bett en vuxen knuffa in det i väggen åt dig.

 

:meddum:

nej, den hade inte svinmycket prylar på sig, för jag är inte stökig som du, jag är organiserad. databordet är bara ett tomt bord med en dator på. dessutom kan rage göra mycket, och om d bor i bergsjön borde du veta att väggarna i lägenheten är tunn, om inte, nu vet du det. iaf, hålet lagades för länge sedan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

när jag spelade call of duty modern warfare 2 dödade ryssarna mig hela tiden, och när jag inte dog blev jag jäkligt skadad av en hund i irak eller vad det var.. det slutade med att jag (av ilska) puttade in datorbordet rätt in i väggen. det blev fan ett hål.

Så du puttade alltså ett datorbord med svin mycket prylar på sig rätt in i väggen, och då jag antar att datorbordet bara är en skiva med ben som står med lågsidan mot väggen, så måste du ha dragit ut bordet, plockat bort allt från bordet, vridit det så en kant är mot väggen, sen ... bett en vuxen knuffa in det i väggen åt dig.

 

:meddum:

nej, den hade inte svinmycket prylar på sig, för jag är inte stökig som du, jag är organiserad. databordet är bara ett tomt bord med en dator på. dessutom kan rage göra mycket, och om d bor i bergsjön borde du veta att väggarna i lägenheten är tunn, om inte, nu vet du det. iaf, hålet lagades för länge sedan.

 

Call of duty Modern Warfare 2 släpptes för inte alls länge sen.

Ska du ljuga, så gör det smidigt.

 

Och, jag bor också i förorten i Göteborg, och du behöver inte alls ljuga.

Väggarna är perfekta då dom börjat renovera hela jävla staden, om dom bara fick bort alla skitungar också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En gång blev jag jätteirriterad och slådde datan och sa ord som man inte får säga. :o

 

Tror att jag spelade RuneScape.

Måste erkänna... Hänt mig också.. :( är inte så stolt över sakerna jag sa, t.ex.

snusmumrik, tusan järnspikar, jädrans gubbe, gul snö, sablars!

, titta på egen risk. Mor skickade mig på ett gruppläger och där fick jag lära mig att kontrollera min ilska, efter det har jag aldrig sagt sådana vulgära ord igen. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst CrazyCake

Blev sjukt arg nu.

Blev walkover i en cs turnering till andra laget, För jag inte var inne i tid.

Pågrund av tekniska problem.

Voiplay startade aldrig, gick inte att prata osv.

 

Vill bara slå i sönder något.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...