maka Skrivet 29 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2010 hahaha skit kul din lilla kuksugare!Förstör inte p12:ornas rykte ännu mer. Yes indeed Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 31 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2010 Ja? Area-69 är väl där man gör black-project! Finns en hemlig bil mitt ute i öknen vid en satellit. Finns bara den och den har ingen spawn. GUIDE : Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 31 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2010 Sandking är imba speciellt när den har hydraulik. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 2 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2010 Men äre svårt att fatta? GTA San Andreas har använt numret 69 sjukt mycket. Det finns på många ställen. Har inte kollat så många ställen men vet att 69 finns överallt. På landningsbanan på flygplatserna står det 69. Area 51 är Area 69. Det ingringade på kartan är AREA 69. Så, bara för att jag också varit en P12a så skrev inte jag kuksugare till vem som helst och trodde att jag ägde alla genom att säga suck on that. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg