Champagne Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Det bästa sättet är att ta med dig så mycket pengar du kan... Fiska lobsters tills du får full bag (Inkusive GP) Åk tillbaka till port sarim och banka alla lobsters i inlämnings boxen bredvid skeppet ( Deposit box ) Nä, bästa sättet är att fiska swen springa till Stiles! Han gör så dom blir noted! http://runescape.wikia.com/wiki/Stiles Är du dum? Mitt sätt går mycket fortare och man får mycket mer pengar. Men en liten förlust får man ju ta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 (redigerat) Jag tycker att det ser ut som att Stiles metoden går enklare. Om han nu bara notar dom gratis. Vet dock inte så mycket om det men som jag ser det så... Redigerat 12 Juni 2010 av Numbers Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 93847 Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Jag tycker att det ser ut som att Stiles metoden går enklare. Om han nu bara notar dom gratis. Vet dock inte så mycket om det men som jag ser det så... ja stiles notar helt gratis. ja gör så att ja fiskar i karamja (fish level 86) så springe ja till stiles. ja har gjort så i nåra månader nu så jag har en massa miljoner nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Procastinatio Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Jag tycker att det ser ut som att Stiles metoden går enklare. Om han nu bara notar dom gratis. Vet dock inte så mycket om det men som jag ser det så... ja stiles notar helt gratis. ja gör så att ja fiskar i karamja (fish level 86) så springe ja till stiles. ja har gjort så i nåra månader nu så jag har en massa miljoner nu. Bevis? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 93847 Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Jag tycker att det ser ut som att Stiles metoden går enklare. Om han nu bara notar dom gratis. Vet dock inte så mycket om det men som jag ser det så... ja stiles notar helt gratis. ja gör så att ja fiskar i karamja (fish level 86) så springe ja till stiles. ja har gjort så i nåra månader nu så jag har en massa miljoner nu. Bevis? på vad :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Antagligen om metoden funkar eller om du har "massa miljoner"... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 93847 Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 (redigerat) Antagligen om metoden funkar eller om du har "massa miljoner"... kolla på det ja strukit under så ser ni att han notar gratis taget från engelsk språkiga wikipedia http://data.fuskbugg.se/skalman01/stiles%20runescape.JPG Redigerat 12 Juni 2010 av 93847 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Det läste jag också, men bevis på att du har så många miljoner. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 93847 Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Det läste jag också, men bevis på att du har så många miljoner. <_< hur kan ja bevisa det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Screenshot? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Vafan. RS har ju blivit rena lyxen. 2006 ftw. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Vafan. RS har ju blivit rena lyxen. 2006 ftw. +1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg