Gäst EmoNerdChild Skrivet 22 April 2010 Rapport Dela Skrivet 22 April 2010 Najs Steam Namn: EmoNerdChild. Eller ^8Dodge^1This. Har inte fattat vilket namn man ger ut än. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 23 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2010 Ok har addat dig mitt namn är HydraCarlo så att du känner igen mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vinnne Skrivet 23 April 2010 Rapport Dela Skrivet 23 April 2010 (redigerat) Kom inte o säg att jag är dålig för de e jag inte. Campaign/Cod 1 2 4 5 6 = Veteran Nukes = 4 (Legit) 11 år + COD? = NOOOOOOOO! Och nej, jag vill inte gå med för jag är redan med i en Mäktig klan som heter Juce och det var jävligt svårt att komma med för att jag var tvungen att ligga 1a och dom var skitbra.. DU ÄR DÅLIG, DET ÄR DU VERKLIGENCapaign: 1, 2, 3, 4, MW2 = Veteran Nukes: När jag vill ha en får jag en. Du vet ju inte ens vad en legit nuke är. En legit nuke är en utan killstreaks. =) Men det ligger väl på ~21 nukes Wtf? Du är 13. 40200 är runt tio gånger mer mogen än dig. AHAHAHA det är en skitklan, inte ens först på en googling. Vill du veta några bra claner? OpTic (Tänkte köra en tryout dit, men hann inte den dagen. :( ) FEAR EnvyUs (nV) ^ Tänkte lite fel Sry Redigerat 23 April 2010 av Vinne12 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 (redigerat) Edit: Glöm det. Redigerat 24 April 2010 av EmoNerdChild Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 25 April 2010 Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 Jag vill också göra en tryout. Adda hasse_93 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 25 April 2010 Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 Jag vill också göra en tryout. Adda hasse_93Har lagt till dig nu, jag o Carlo ska testa dig senare, vi kan köra lite 1v1 undertiden carlo käkar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 25 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 Det har varit lite mycket nu. Vi har 2 som ska trya men vi får hela tiden in fler och fler. Så om er tryout dröjer så är det för att vi har mycket att göra eller att en av oss inte är online. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 28 April 2010 Rapport Dela Skrivet 28 April 2010 Vadfan kör ni "tryouts" för? Ska ni lira GB eller cuper? Spela och ha roligt istället och ta inte spelet så seriöst. (Vilket jag gör alltför ofta, lolz) MetalKungen: Du är mest bara pinsam som svarar i den här tråden. Du skryter om att din clan är så jävla bra, det är ett spel. Det finns inget som heter "skillzzzzzzzzz" i överhuvudtaget. Ett av dina mest patetiska inlägg någonsin på fuska.se. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 29 April 2010 Rapport Dela Skrivet 29 April 2010 Kom inte o säg att jag är dålig för de e jag inte. Campaign/Cod 1 2 4 5 6 = Veteran Nukes = 4 (Legit) 11 år + COD? = NOOOOOOOO! Och nej, jag vill inte gå med för jag är redan med i en Mäktig klan som heter Juce och det var jävligt svårt att komma med för att jag var tvungen att ligga 1a och dom var skitbra.. DU ÄR DÅLIG, DET ÄR DU VERKLIGENCapaign: 1, 2, 3, 4, MW2 = Veteran Nukes: När jag vill ha en får jag en. Du vet ju inte ens vad en legit nuke är. En legit nuke är en utan killstreaks. =) Men det ligger väl på ~21 nukes Wtf? Du är 13. 40200 är runt tio gånger mer mogen än dig. AHAHAHA det är en skitklan, inte ens först på en googling. Vill du veta några bra claner? OpTic (Tänkte köra en tryout dit, men hann inte den dagen. :( ) FEAR EnvyUs (nV) Jag är nog bättre än er två tillsammans... Ska vi ta en match eller? 2 vs 1. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 30 April 2010 Rapport Dela Skrivet 30 April 2010 Visst, alla mot alla. SnD/Dom/Dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mert50 Skrivet 1 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2010 Jag kan tänka mig joina. Vad är ditt steamnamn? så jag kan adda dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 1 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2010 Jag kan tänka mig joina. Vad är ditt steamnamn? så jag kan adda dig.Säg ditt. Mitt är HydraCarlo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg