Kira1 Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 jag letar efter ett spel man ska vara ond på och alla på min gata säger att man är ond på god of war är det sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 Halvt sant, i The Chains Of Olympus så är man halvt ond men i 3:an så är man god tror jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 Beror väl på hur man ser det, men snäll är man iallafall inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 På din gata i stan? Förresten är saker mer avancerade än att bara vara uppdelade i gott och ont. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 Jaa, men jag tror han syftar på vilken sida man står på i spelet. Man brukar säga att man är ond i ett spel där man dödar oskyldiga. Men nu är det en helt annan sak... Har aldrig spelat NÅGOT God of War, så jag vettefan om man är badass. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 Kratos är självisk men inte "ond". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 Ja, skulle tycka att han är varken eller. Det är ju Zeus han vill döda och han är lite maktgalen av sig och bryr sig inte så mycket om människor. Dock är det lite så med Kratos också, han bryr sig inte om människor så länge han dödar Zeus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 20 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 jag menar hur karaktären är skulle han döda oskyldiga för att klara sitt uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 jag menar hur karaktären är skulle han döda oskyldiga för att klara sitt uppdragJa, det skulle han och det gör han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 20 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 går det döda oskyldiga utan vidare bara för skojs skull Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 Visst. Men varför skulle man vilja göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 20 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 (redigerat) kul att värga ond Redigerat 20 April 2010 av fable1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.