Garone Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 20 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 det är kul att leka ondskeful Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 Är man ond om man försöker krossa ett diktatoriskt herravälde? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 (redigerat) Var alla ryssar onda när dom dödade civila för att störta nazi-Tyskland? (Vill bara vara med och säga nå't.) B) Redigerat 20 April 2010 av ZaaalZaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 22 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2010 en kompis till mig säger att man typ är djävulen som ska döda gud Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 22 April 2010 Rapport Dela Skrivet 22 April 2010 Din kompis är en idiot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 22 April 2010 Rapport Dela Skrivet 22 April 2010 Din kompis är en idiot.Du förolämpade en nioårings kompis via nätet, starkt... :o Du tror inte att hans kompis har svårt för engelska och bara gissar sig till en egen story i sammanhang med spelet. Som jag gjorde när jag fick mitt Super Mario för en jävla massa år sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 22 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2010 han har inte äns spelat det han har bara hört det nån stans men han vill inte säga vart han hört det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 22 April 2010 Rapport Dela Skrivet 22 April 2010 Det är bättre att få höra att man är en idiot när man är yngre än när man är äldre. Så på ett invecklat vis så var det mer av en komplimang än en förolämpning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 22 April 2010 Rapport Dela Skrivet 22 April 2010 Kratos är självisk men inte "ond".Han är dock ganska ond må jag säga. Zeus tog tillbaka Kratos krafter på grund av att Kratos inte använde de rätt. Och då tycker Kratos att han hade all rätt i världen att mörda alla gudar och människor som står ivägen för hans hämnd. Han bokstavligen starta kriget på nytt mellan Titanerna och Gudarna enbart för sin hämnd. Och döda Ares fast han själv hade satt sig i knipan in the first place. Kratos är långt ifrån en bra snubbe, och pga att han är så otroligt självisk så blir han ond. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 22 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2010 Det är bättre att få höra att man är en idiot när man är yngre än när man är äldre. Så på ett invecklat vis så var det mer av en komplimang än en förolämpning.sånt kan sitta i det beror på hur känslig man är Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 22 April 2010 Rapport Dela Skrivet 22 April 2010 Hur kan man uttrycka sig om ett spel om man inte har testat det en enda gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.