Fjeddo Skrivet 21 April 2010 Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 Tjena! En kompis till mig frågade om hjälp med att hitta en bra laptop för ca 7000-8000kr. Jag sa att jag inte var jättebra på datorer, men jag sa att den här verkar rätt bra. Men eftersom att jag nu inte är jättebra på datorer så frågar jag endå er om hjälp. Finns det någon ännu bättre för det priset, eller är det där en bra laptop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 21 April 2010 Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 Tjena! En kompis till mig frågade om hjälp med att hitta en bra laptop för ca 7000-8000kr. Jag sa att jag inte var jättebra på datorer, men jag sa att den här verkar rätt bra. Men eftersom att jag nu inte är jättebra på datorer så frågar jag endå er om hjälp. Finns det någon ännu bättre för det priset, eller är det där en bra laptop? Jag tycker du ska slå till, det är en väldigt bra laptop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 21 April 2010 Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 Fel forum, flyttas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 21 April 2010 Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 Tjena! En kompis till mig frågade om hjälp med att hitta en bra laptop för ca 7000-8000kr. Jag sa att jag inte var jättebra på datorer, men jag sa att den här verkar rätt bra. Men eftersom att jag nu inte är jättebra på datorer så frågar jag endå er om hjälp. Finns det någon ännu bättre för det priset, eller är det där en bra laptop? Hyffsat bra laptop, jag hade tagit den om jag vart ute efter en med den budgeten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 21 April 2010 Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 Ska han spela spel på den eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RySSEN Skrivet 21 April 2010 Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 Skulle köpt den..Han får en bra dator för pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 21 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 Okej, då ska jag säga det till han. :) Och ja, han ska spela på den, dock inte alltför krävande spel. Men han sa att han ville ha en snabb och bra dator. Draghon: Ojdå, jag trodde att jag var i datorforumet xD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RySSEN Skrivet 22 April 2010 Rapport Dela Skrivet 22 April 2010 Okej, då ska jag säga det till han. :) Och ja, han ska spela på den, dock inte alltför krävande spel. Men han sa att han ville ha en snabb och bra dator. Draghon: Ojdå, jag trodde att jag var i datorforumet xD. Typ vilka spel ska han spela då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 22 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2010 Okej, då ska jag säga det till han. :) Och ja, han ska spela på den, dock inte alltför krävande spel. Men han sa att han ville ha en snabb och bra dator. Draghon: Ojdå, jag trodde att jag var i datorforumet xD. Typ vilka spel ska han spela då? Cs: Source, 1.6, Battlefield 2, WoW och liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RySSEN Skrivet 22 April 2010 Rapport Dela Skrivet 22 April 2010 Okej, då ska jag säga det till han. :) Och ja, han ska spela på den, dock inte alltför krävande spel. Men han sa att han ville ha en snabb och bra dator. Draghon: Ojdå, jag trodde att jag var i datorforumet xD. Typ vilka spel ska han spela då? Cs: Source, 1.6, Battlefield 2, WoW och liknande. Då duger den datorn fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.